لباس اول بورنموث برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال بورنموث انگلستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط آمبرو رونمایی شد.

پیراهن اول جدید بر پایه ترکیب رنگ سنتی باشگاه در زمینه از نوارهای راه راه مرکب از مشکی و قرمز که در فواصل کوتاه با افکت گرافیکی تغییر رنگ می دهند ارائه شده است.

یقه، محدوده شانه و آستین ها به رنگ مشکی است و نوار لبه آستین با ترکیب قرمز و مشکی و افکت مشابه بدنه اصلی پیراهن کار شده است. بورنموث در ۹ هفته باقیمانده از فصل ۲۰-۲۰۱۹ نیز لباس جدید را که اسپانسر تبلیغاتی جدیدی برای این چند هفته روی آن خودنمایی می کند بر تن خواهد کرد.

بورنموث در حالی از لباس فصل آینده خود رونمایی می کند که با توجه به قرار گرفتن در رتبه هجدهم جدول لیگ برتر در منطقه قرمز سقوط به چمپیونشیپ قرار گرفته و مشخص نیست فصل آینده در لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر.

لیورپول در آستانه قرارداد با آدیداس

تیم کیتز – باشگاه لیورپول برای سومین بار در آستانه امضای قرارداد با آدیداس قرار گرفته است. قرارداد فعلی لیورپول با نایک در پایان فصل آینده(۲۰۲۵-۲۰۲۴) پس از ۵ سال به اتمام می رسد و از ابتدای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ آدیداس به عنوان تامین کننده لباس لیورپول کار خود را آغاز خواهد کرد. مدت قرارداد جدید … ادامه مطلب لیورپول در آستانه قرارداد با آدیداس

لباس منچسترسیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

تیم کیتز – تصاویر رسمی لباس اول منچسترسیتی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی پوما عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ آبی آسمانی همراه با یقه و نوار لبه آستین سرمه ای ارائه شده است. یک الگوی گرافیکی حاوی عدد ۰۱۶۱ که به کد پیش شماره تلفن مناطقی از … ادامه مطلب لباس منچسترسیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

لباس تاتنهام ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی لباس اول تاتنهام برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه سفید و در محدوده یقه، آستین ها و پهلو به رنگ سرمه ای است. نوار لبه آستین با ترکیب راه راه باریک سرمه ای و سفید کار شده و … ادامه مطلب لباس تاتنهام ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها