لباس اول میلان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال آث میلان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به زودی توسط پوما رونمایی خواهد شد.

پیراهن اول جدید همچون همیشه در زمینه از نوارهای راه راه قرمز و مشکی تشکیل شده است. یک پترن گرافیکی برگرفته از سنگ های کفپوش کلیسای جامع میلان(دومو) در سرتاسر فضای نوارهای قرمز و مشکی نقش بسته است.

آستین ها و محدوده شانه نی یکدست مشکی است. طراحی لباس جدید میلان همچون دیگر لباس های پوما مطابق با سیاست جدید این کمپانی با بهره گیری از عناصر فرهنگی و تاریخی انجام شده است.

شورت مشکی و جوراب های مشکی با جزئیات قرمز و همچنین یک شورت و جوراب به رنگ سفید با جزئیات قرمز به عنوان جایگزین، ترکیب لباس اول میلان در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

ویدیو | رونمایی لباس چهارم آث میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری مشترک پوما و PLEASURES رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید روسونری که در دو نسخه تیره و روشن ارائه شده را در ادامه ببینید.

لباس چهارم میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم آث میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری مشترک پوما و برند PLEASURES رونمایی شد. لباس چهارم جدید میلان در دو نسخه تیره(مشکی) و روشن(کرم استخوانی) همراه با یک طرح های محو برگرفته از معماری کلیسای دومو میلان در قسمت های مختلف هر دو نسخه لباس ارائه شده است. لوگوی باشگاه … ادامه مطلب لباس چهارم میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس دروازه بانی میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس های دروازه بانی آث میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در سه رنگ از سوی پوما عرضه شده است. پیراهن های دروازه بانی جدید روسونری بر پایه طرح لباس های گلری پوما در زمینه متشکل از نوارهای زیگزاگی تیره و روشن شکسته در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. … ادامه مطلب لباس دروازه بانی میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها