لباس ویژه دربی یا لباس “دربی به بعد”؟

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار هفته پنجم لیگ برتر ۹۹-۹۸ مقابل ذوب آهن با همان لباسی که پیش از این تحت عنوان “لباس ویژه دربی ۹۰” معرفی و در هفته چهارم مقابل پرسپولیس مورد استفاده قرار گرفته بود به میدان رفت.

زمانی که آل اشپورت خبر از استفاده استقلال از لباسی متفاوت با هفته های ابتدایی در دربی داد با توجه به مشترک بودن تامین کننده لباس دو تیم، هواداران پرسپولیس نیز منتظر معرفی لباس ویژه این تیم برای دربی بودند اما سرخپوشان بدون تغییر در ترکیب لباس خود و با همان طرح های نایکی وارد زمین مسابقه شدند.

ارائه لباس ویژه دربی تنها برای استقلال احتمال ماندگاری این تغییر برای هفته های آتی را افزایش داد و حالا با استفاده از این لباس مقابل ذوب آهن اینگونه تعبیر می شود که دربی بهانه ای برای تغییر طرح لباس استقلال بوده باشد.

با توجه به انتقاداتی که از سمت هواداران نسبت به لباس اولیه استقلال مطرح شده بود تغییر به طرح مورد استفاده در دربی که کد رنگ آبی آن تغییر کرده بود، کپی منچستر نبود و پهنای سفید رنگ پیراهن اولیه را نیز در خود نداشت یک تغییر مثبت تلقی می شد.

البته نوارهای نقطه ای روی پیراهن جدید هم آنقدر به رنگ زمینه نزدیک بود که در اغلب نماها اصلا دیده نمی شد و اینگونه تصور می شد که پیراهن یکدست آبی و بدون هیچ طرح و نقشی است.

همین طرح در دو ترکیب طوسی آبی و سفید آبی پیش از این به عنوان لباس های دوم و سوم استقلال معرفی شده بود. لباسی که با استفاده از آن مقابل ذوب آهن هویت خود تحت عنوان “لباس ویژه دربی” را از دست داد و حالا به عنوان دومین لباس اول استقلال در فصل ۹۹-۹۸ شناخته می شود.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها