ادامه همکاری چهار تیم با مجید در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹

توسط

تیم کیتز – چهار تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، ماشین سازی تبریز و گل گهر سیرجان که فصل گذشته لباس های مجید را به تن می کردند در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز به همکاری خود با این برند ادامه خواهند داد.

صنعت نفت

لباس صنعت نفت فصل گذشته یکی از معدود لباس هایی بود که بر پایه یک برنامه ریزی بلند مدت و با لوگوهای تمام گلدوزی تولید شده بود و فصل را با بیشترین ثبات و بدون کوچکترین تغییری به پایان رساند. تنها نکته منفی لباس فصل گذشته صنعت نفت الگوبرداری حداکثری از لباس تیم ملی برزیل بود.

نفت مسجدسلیمان

مسجدسلیمانی ها که در فصل ۹۹-۹۸ توانستند عنوان بهترین و مفهومی ترین لباس لیگ از نظر طراحی را به خود اختصاص دهند در فصل جدید نیز با لباس های مجید مقابل حریفان صف آرایی خواهند کرد.

ماشین سازی

ماشین سازی نیز که یک سوم ابتدایی فصل ۹۹-۹۸ را با لباس های یوسف جامه و دو سوم بعدی را با لباس های مجید سپری کرد، در فصل پیش رو هم با لباس های مجید به میدان خواهد رفت.

گل گهر

گل گهر سیرجان هم که فصل گذشته به استثناء سه هفته در میانه های فصل در سایر هفته ها لباس های مجید را به تن داشتند، در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز به همکاری خود با این برند ادامه خواهند داد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز جان لباس های برنتفورد رونمایی شده ولی شما اصلا در سایت نزدید…..
لباس های برنتفورد با حضور سامان قدوس حدود ۲ساعت پیش رسما رونمایی شد.سامان قدوس رو آوردن برای مدل

باور کنید اگر از برند هایی مثل یوسف جامه و مجید حمایت لازم بشه وبتونن کارخانه هاشون رو گسترش بدن و اگه بتونن فناوری هاشون رو بالاتر ببرن،کیفیت کار رو بیشتر کنن و طرح های اختصاصی بدون کپی بزنن میتونن روزی رقبای جدی آدیداس و پوما و نایک بشن👌💪

ببین پیشرفت میتونن بکنن ولی نه در حد رقیب الان جوما جیووا یا همین نیوبالانس نتونستن رقیب جدی بشن

احسنت، درسته