افتتاح چسبواره تیم های ایرانی در آسیا

توسط

تیم کیتز – سرمربی استقلال در تمرینات مربوط به مسابقات داخلی لباس های لی نینگ را بر تن می کند و دروازه بان این تیم نیز سر تا پا نیوبالانس می پوشد، شرایطی که در تمرینات لیگ قهرمانان با تغییراتی مواجه شده است.

فرهاد مجیدی پس از معدود دفعاتی که لباس های آل اشپورت را پوشید آنها را کنار گذاشت و یک ست از لباس های مربوط به تامین کننده پیشین لباس استقلال یعنی لی نینگ را بر تن می کند.

حتی محدودیت های وضع شده از سوی ای اف سی برای تمرینات و بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم مجیدی را مجاب نکرد که در تمرین لباس های یکسان با دیگر اعضای تیم به تن کند و چسب عضله به عنوان راه حل همیشگی لوگوی لی نینگ روی پیراهن او را پوشانده بود.

سرمربی استقلال البته در جریان مسابقه مشکلی از این بابت نداشت و کت و شلوار رسمی به تن داشت اما سید حسین حسینی با چسب سفید رنگ رد آل اشپورت را از روی پیراهن و شورت خود پاک کرده بود.

تصور کنید یورگن کلوپ که با نیوبالانس قرارداد شخصی دارد فصل آینده که لیورپول همکاری اش با نایک را آغاز کرد همچنان با لباس های نیوبالانس در تمرینات حاضر شود و در بهترین شرایط روی لوگوی نیوبالانس را با چسب بپوشاند یا رفتار مشابهی از سوی آلیسون بکر بهترین دروازه بان حال حاضر جهان سر بزند.

هر چند وضعیت سرویس دهی تامین کنندگان در فوتبال ایران در حد مطلوب جهانی نیست اما به نظر می رسد درخواست انعقاد قرارداد جداگانه برای پوشیدن لباس های برند طرف قرارداد با باشگاه خواسته ای غیر منطقی از سوی دروازه بان و سرمربی است، فرهنگی که به غلط از سالیان گذشته و توسط همین برندی که امروز از آن زیان می بیند در فوتبال ایران رواج پیدا کرد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخه چرا تیم کیتز برای تیمهای ایرانی باید لباس هاشون با چسب پوشیده بشه تو لیگ قهرمانان اسیا