اقدام جالب زنیت به مناسبت ۱۰ سال همکاری با نایک

توسط

تیم کیتز – باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه دهمین سال همکاری خود با نایک که با کسب ۹ جام برای این تیم همراه بوده را با اقدامی جالب جشن گرفت.

هر یک از بازیکنان زنیت در مراسم ابتدای مسابقه مقابل اوفا از هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه با پیراهن اول زنیت در بازه سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ وارد زمین مسابقه شدند و با همین ترکیب ظاهری نیز برای عکس تیمی مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نمایی جالب از این اتفاق شکل بگیرد.

سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت در این مسابقه از آغاز نیمه دوم به میدان رفت و در عکس تیمی غایب بود اما در عکس رسمی باشگاه که به منظور پاسداشت این همکاری منتشر شد حضور داشت و پیراهن فصل جاری (۲۰-۲۰۱۹) را بر تن دارد.

لازم به ذکر است این اقدام محدود به مراسم شروع مسابقه بود و بازیکنان زنیت در این مسابقه لباس رسمی فصل جاری را بر تن داشتند.

تعداد لباس های زنیت در حالی در طول ۱۰ سال به عدد ۱۰ رسید که برخی باشگاه های ایرانی عددی نزدیک به این تعداد را در طول نیم فصل تجربه می کنند! نظر شما؟

همه لباس های زنیت از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ را در زیر ببینید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالب بود. الان تیمای بزرگ ایرانی هرسال اسپانسر عوض میکنن ولی اگر با یه کمپانی قرارداد بلند مدت ببندن به جای بازیکنا باید هوادارا هر کدوم باید یکی از لباسای یه فصل رو بپوشن