اولین توپ اختصاصی تاریخ لیگ عراق

توسط

تیم کیتز – آمبرو به طور رسمی از توپ رقابت های لیگ برتر فوتبال عراق که برای اولین بار در تاریخ این مسابقات با طراحی اختصاصی ارائه می شود برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رونمایی کرد.

توپ جدید با عنوان “Neo Toba” در زمینه عمدتا سفید همراه با نقوش گرافیکی برگرفته از رنگ های پرچم عراق یعنی قرمز، مشکی و سبز بر روی زمینه سفید به طور اختصاصی برای مسابقات فوتبال عراق طراحی و ارائه شده است.

یک پترن ظریف برگرفته از نمادهای معماری بین النهرین به صورت محو در تمام سطح توپ جلوه ای خاص به آن بخشیده است. لوگوی فدراسیون فوتبال عراق و لیگ حرفه فوتبال عراق نیز بر روی پنل های مثلثی در اندازه بزرگ خودنمایی می کند.

لباس نیروی هوایی عراق برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس جدید تیم فوتبال نیروی هوایی عراق(Iraqi AirForce)(القوه الجویه) برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ توسط آدیداس تامین می شود. پیراهن جدید نیروی هوایی عراق از جدیدترین سری لباس های تیمی آماده آدیداس مدل Condivo 21 در زمینه به رنگ آبی همراه با پترن گرافیکی تنفسی بی رنگ در سرتاسر پیراهن ارائه شده … ادامه مطلب لباس نیروی هوایی عراق برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

لباس های نفت میسان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

لباس های اربیل برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عراق داره کجا میره ما داریم کجا میریم. امان و امان و امان

عراق با نوسازی استادیوم های کشورش توسط پیمانکاران سعودی و ترک و ایجاد زیر ساخت برای برند های معتبر (نه ساخت منیریه!) چندین سال دیگه کاندیدای میزبانی جام ملت ها و حتی جام باشگاه ها خواهد بود.ببینید کی گفتم!

متاسفانه احتمالا در سال های آینده شاهد این خواهیم بود که بازیکنای ایرانی به لیگ عراق ترنسفر میشن نه عراقی ها به ایران…

آفرین

دارن خیلی جدی برنامه ریزی و جذب سرمایه میکنن تا خودشونو مطرح کنند اما مسئولان فوتبال ما اندر خم یک کوچه اند!

دقیقا