اولین فونت رسمی جی لیگ؛ برگرفته از کات شوت

توسط

تیم کیتز – جی لیگ ژاپن برای اولین بار اقدام به طراحی و به کارگیری فونت یکسان برای همه تیم های حاضر در این رقابت ها از فصل ۲۱-۲۰۲۰ کرده است.

فونت جدید با فرمت مدرن و ضخامت استاندارد همراه با یک قوس الهام گرفته از کات ضربات شوت با لوگوی جی لیگ در پایین هر عدد طراحی و ارائه شده است. البته این منبع الهام بخش بیشتر در اعداد ۲، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ نمود پیدا کرده و استخوان بندی استاندارد سایر اعداد دستخوش تغییر نشده است.

حروف بزرگ و کوچک فونت رسمی جدید جی لیگ نیز با ساختار ساده و نه چندان منحصربفرد در کلیات طراحی شده که برای نام بازیکنان مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لیگ ما چرا فونت یکسان ندارد😔😔😔

لباس درست حسابی ندارن فونت که …

آدم دهنش وا میمونه !!!؟ژاپن اولین حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ !!!!!!!!!؟؟؟اونا دارن بکجا میرن و ما کجا !!؟ببینید با رعایت یه سری نکات ظریف و ابتدایی کار رو بکجا میرسووننو چه جذابیت هایی برای برند های معتبر جهانی ایجاد میکنن تا اونا چنین امکاناتی رو بدن به کشور هایی چون کره و ژاپن و چین و سنگاپور و مالزی و ….
وقتی در سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ میگفتند کارشناسان که بواسطه برگزاری جام جهانی فوتبال کره و ژاپن حداقل ۲۰ سال پیشرفت کرده اند بسیاری از ما که جوانان دبیرستانی در آن مقطع بودیم شاید برایمان خنده دار و حتی مزحک بنظر میرسید !!!همین امروز هم قطر ،امارات و عربستان رو میبینیم و گاهی اوقات عده ای کم خرد تمسخر میکنن که سوپر جام ایتالیا و یا اسپانیا در عربستان بر گزار میکنن اما نتیجه نهایی میشه اینجور موارد که ما در ایران باید حسرتشو بخوریم !!!
نایک برای عربستان و کره و قطر طرح های اختصاصی و فونت های خاص میزنه و با بهترین کیفیت ها ارائه میده
آدیداس برای ژاپن و امارات دقیقا همین سبک رو رعایت میکنه طراحی خاص فونت های جدید و حتی اختصاصی
اما ما در ایران کپی های تولیدشده در خیاطی برادران احمد زاده بجز احمد و رسول که درآن تولید و کپی پست بهترین برند ها و طراحی های خاص با آرم و علائمی چون آدیداس و شکاری نایک و مجید پوما و یوسف جامه و برند های معتبری چون آل اسپورت ، دایی، استارت و عقیلی و آبی پوشان و جورابان و هزارتا برند چرت و پرت دیگه که تمامی برند های نام برده ضمن رعایت اصول حرفه ای و اصل کپی رایت با قرارداد های حرفه ای وارد عمل و عرصه تولید ششده و مرز های تکنولوژی و طراحی را در منطقه را در نوردیدند !!!!!
بخدا خجالت داره نام بردن از این برند ها بخصوص ایرانی ها !!!!
تا وقتی هدف فقط و فقط تولید بی کیفیت و آشغالهای بی مصرف وایجاد انحصار های مافیا گونه و عدم اجازه فعالیت برند های اسم و رسم دار جهان و حمایت الکی و غلط از اجناس دسته هزارم ایرانی و چینی مد نظر تصمیم گیرنده های عرصه فوتبال ایران باشه هیچ امیدی به پیشرفت فوتبال در کشورمون نداریم و نخواهیم داشت و تولید زیر پیراهنی های سفید با آرم آدیداس تنها دلخوشیمون در جام جهانی خواهد بود که به اعتبار برند آدیداس در تیم ملیمون دیدیم !!!!!!