تصاویر لو رفته از لباس کره جنوبی برای سال ۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – تصاویری از لباس اول جدید تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ که از سوی نایک طراحی شده به تازگی منتشر شده است.

بر اساس این مستندات پیراهن اول جدید کره بر خلاف چند سال اخیر در زمینه به رنگ صورتی چیزی شبیه به رنگ لباس این تیم در جام جهانی ۲۰۰۲ ارائه شده است.

یک پترن گرافیکی متشکل از نوارهای موج دار صورتی روشن با ساختاری برگرفته از خطوط سیاه رنگ پرچم کشور کره جنوبی که نمایانگر عناصر چهارگانه هوا، آب، آتش و زمین است در سرتاسر پیراهن به چشم می خورد که البته در یک سوم پایینی پیراهن در رنگ صورتی زمینه محو می شود.

یقه هفت، نوار لبه آستین و همچنین نوار پهلو که این بار نیز با ساختاری جدید که در قسمت مرکزی بریده شده از جزئیات سیاه رنگ پیراهن جدید کره جنوبی به شمار می روند. علاوه بر این نام کشور “KOREA” به دو زبان انگلیسی و کره ای به رنگ سیاه هم رنگ با نوار پهلو روی آن پیوسته تکرار شده است.

یکی از قابل توجه ترین موارد لباس جدید کره استفاده از لوگوی جدید فدراسیون فوتبال این کشور است که نسبت به لوگوی پیشین بسیار ساده تر شده است. لوگوی جدید کره جنوبی شامل یک چارچوب مستطیلی ایستاده همراه با یک نگاره تخت از صورت ببر در اندازه بزرگ در مرکز کادر لوگو تشکیل شده است.

لباس جدید تحت به روز ترین تکنولوژی نایک “NIKE VAPORKNIT” تولید شده و پیش بینی می شود ست لباس کره در سال ۲۰۲۰ با شورت مشکی و جوراب صورتی کامل شود.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها