تعویض جلوپنجره و موتور سایپا پس از کرونا!

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال سایپا در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر ۹۹-۹۸ مقابل استقلال با لباسی متفاوت نسبت به قبل از کرونا به میدان رفت.

لباس علاوه بر طرح، در تولید کننده هم با تغییر مواجه شده بود و پیراهن نارنجی با جزئیات طوسی و المان های ترکیبی برگرفته از لوگوی سایپا ارائه شده است. یکی از نکات لباس جدید سایپا تفاوت درجه اشباع رنگ در پیراهن با شورت بود که به دلیل استفاده از چاپ سابلیمیشن برای پیراهن و پارچه عادی برای شورت بود.

همکاری سایپا با تامین کننده قبلی یعنی استارت در حالی متوقف شده که عدم دریافت مطالبات استارت از یک سو و گذر از تاریخ احتمالی مندرج در قرارداد از سوی دیگر در این تغییرات اثرگذار بوده است.

ظاهرا لباس جدید از سوی اسپانسر تبلیغاتی جدید فراهم شده و باشگاه ارتباط مستقیمی برای تامین لباس نداشته و هزینه ای هم به این منظور پرداخت نکرده است.

پیکان و ذوب آهن دیگر تیم هایی بودند که با تغییر لباس نسبت به قبل از شیوع کرونا به میدان رفتند، تغییری که محدود به طرح لباس بود و شامل تغییر تولید کننده نمی شد.

نکات هفته بیست و سوم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و سوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. لباس آلومینیوم عموما در تقابل با استقلال یا پرسپولیس با تغییر در چیدمان تبلیغات روی لباس همراه است و این بار نیز مقابل استقلال یک جمله شعاری به پشت پیراهن اضافه و تبلیغ … ادامه مطلب نکات هفته بیست و سوم لیگ برتر

لباس نساجی ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛ بازگشت دوباره جزئیات سرمه ای

تیم کیتز – لباس نساجی در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مقابل سپاهان یک بار دیگر با تغییر رنگ در جزئیات همراه بود. نساجی در حالی پس از مدت ها در این مسابقه لباس قرمز خود را بر تن کرده بود که جزئیات سفید و سرمه ای روی آن به چشم می … ادامه مطلب لباس نساجی ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛ بازگشت دوباره جزئیات سرمه ای

تغییر ناگهانی و اساسی لباس ذوب آهن

تیم کیتز – لباس ذوب آهن در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با تغییرات متعددی همراه بود. اولین مورد مربوط به تغییر تامین کننده از یوسف جامه به داریک بود. ذوب آهن که لیگ را با لباس های استارت شروع کرد، در چند هفته ابتدایی به تناوب آن را با یوسف جایگزین … ادامه مطلب تغییر ناگهانی و اساسی لباس ذوب آهن

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بی زحمت لباس نساجی رو هم بررسی کنید دوباره لباس جدید رو کردن