تمدید قرارداد پاریس سن ژرمن و جردن تا سال ۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – باشگاه پاریس سن ژرمن قرارداد همکاری خود با برند جردن به عنوان یکی از زیر مجموعه های نایک به مدت یک سال تمدید کرد.

همکاری و تولید لباس های پی اس جی با مارک جردن از سال ۲۰۱۸ آغاز شد و پیش از این قرار بود در سال ۲۰۲۱ خاتمه یابد اما بنا به اخبار منتشر شده به مدت یک سال دیگر تا سال ۲۰۲۲ ادامه پیدا خواهد کرد.

دلیل این تصمیم احتمالا محدودیت ها و ضررهای ناشی از شیوع ویروس کرونا است. گفته می شود پاریس سن ژرمن در ازای واگذاری امتیاز تولید و فروش برخی کالکشن های مربوط به این باشگاه حدفاصل سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو از برند جردن دریافت می کند.

اکنون مشخص نیست که برای یک سال اضافه شده به مدت همکاری مبلغ اضافی از سوی جردن برند به PSG پرداخت خواهد شد یا خیر. نایک و پاریس سن ژرمن سال ۲۰۱۹ یک قرارداد همکاری طولانی مدت تا سال ۲۰۳۲ به امضا رساندند که مجموعا با ارزشی نزدیک به ۱ میلیارد یورو به بزرگترین قرارداد تاریخ باشگاه فرانسوی تبدیل شد.

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی لباس اول پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد، منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با نوار پهن قرمز با حاشیه سفید در مرکز پیراهن که هر دو رنگ با افکت براش ترسیم شده، ارائه شده است. این نوار … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید پاریسن ژرمن برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با لباس چهارم این تیم تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید با طرح مشابه پیراهن پیش مسابقه سوم پی اس جی این بار در زمینه مرکب از سبز زیتونی تیره و روشن همراه با لوگوی تک رنگ … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با ترکیبی خاص تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن چهارم جدید با ساختار مشابه لباس سوم و این بار در زمینه به رنگ خاکی روشن همراه با یک پترن بافتی در سایه ای نزدیک به زمینه که با یک نوار در مرکز پیراهن … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

ویدیو | رونمایی لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس چهارم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تحت برندینگ جردن حرسما توسط نایک رونمایی شد. پیراهن چهارم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با خطوط در هم تنیده زرد رنگ در سراسر پیراهن ارائه شده است. لوگوی باشگاه PSG، جامپمن جردن و همچنین اسپانسر(QATAR AIRWAYS) همگی تک رنگ زرد هستند و … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۳-۲۰۲۲

ست لباس رسمی پاریسن ژرمن از برند دیور | PSG x Dior

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میشه توضیح بدید داستان نایک – جردن – psg دقیقا چیه؟