جسم امیرکبیر را در حمام کشتند، روحش را در استادیوم!

توسط

تیم کیتز – از همان هفته اول به خوبی روشن بود که وضعیت تامین و انتخاب لباس در باشگاه آلومینیوم اراک چندان سنجیده نیست و با اشکالات بنیادی مواجه است.

پاسداشت مشاهیر ایران اقدامی بسیار ارزشمند است اما به شرطی که همه جوانب آن سنجیده و برای اجرای آن عمیقا تفکر شده باشد. نفس ایده بسیار عالی و تحسین برانگیز، اما اجرای غلط آن نتیجه ای نامطلوب به بار آورده است.

ایراد مرسوم در نمونه های اینچنینی استفاده از تصویر حقیقی شخص به جای تصویر ترسیمی یا نمادین است، موضوعی که ارزش هنری و جنبه حرفه ای کار را تضعیف می کند. اما این مورد کمی حاد تر است به گونه ای که ترکیب تصویر امیرکبیر با پترن گرافیکی شش ضلعی سبز رنگ آن هم با نقطه های ریز و درشت عملا نیت اولیه این اقدام را تحت الشعاع قرار داده و کسی از آن برداشت ادای احترام نمی کند.

آنچه مسلم است استفاده همزمان از هر دو عنصر (پترن نقطه ای و تصویر امیرکبیر) اینجا جایز نیست و یا باید لباسی ساده و بدون پترن انتخاب می شد یا برای تصویر امیرکبیر مکان دیگری جانمایی می شد.

به نظر می رسد فرد سفارش دهنده این لباس از طرحی که قرار بوده روی آن چاپ شود بی اطلاع بوده یا مطلع بوده و دانش حداقلی در این زمینه نداشته است، چرا که این لباس جزو طرح های آماده و از قبل تولید شده بوده و تشخیص اینکه طرح آن با تصویری که قرار است روی آن چاپ شود تعارض و تداخل نداشته باشد با مسئول مربوطه در باشگاه یا تولیدی بوده که به درستی صورت نپذیرفته است.

نکات هفته بیست و سوم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و سوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. لباس آلومینیوم عموما در تقابل با استقلال یا پرسپولیس با تغییر در چیدمان تبلیغات روی لباس همراه است و این بار نیز مقابل استقلال یک جمله شعاری به پشت پیراهن اضافه و تبلیغ … ادامه مطلب نکات هفته بیست و سوم لیگ برتر

نگاه نزدیک| لباس دوم آلومینیوم اراک ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛ ساختارشکنی رنگی

تیم کیتز – در قسمت دوم “نگاه نزدیک” ضمن رونمایی اختصاصی از لباس دوم آلومینیوم اراک برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲، نگاهی به جزئیات این لباس خواهیم داشت. پیراهن دوم جدید آلومینیوم اراک برای اولین بار با ترکیبی خاص در زمینه به رنگ صورتی همراه با یقه با فرم خاص و نوار لبه آستین به رنگ سرمه … ادامه مطلب نگاه نزدیک| لباس دوم آلومینیوم اراک ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛ ساختارشکنی رنگی

نگاه نزدیک| لباس اول آلومینیوم اراک ۱۴۰۳-۱۴۰۲ [اختصاصی Teamkits Closer Look]

تیم کیتز – لباس آلومینیوم اراک برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توسط Sinasport تامین می شود. در اولین قسمت از سری “نگاه نزدیک تیم کیتز” مروری دقیق تر بر جزئیات لباس اول این تیم خواهیم داشت. پیراهن آلومینیوم در زمینه سفید و در قسمت بالای جلوی پیراهن به رنگ سبز که پترن متشکل از لوگوی کارخانه آلومینیوم … ادامه مطلب نگاه نزدیک| لباس اول آلومینیوم اراک ۱۴۰۳-۱۴۰۲ [اختصاصی Teamkits Closer Look]

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حال کردم از این نوع مطالب بیشتر بزارید