در کنار لباس، هماهنگی و یکپارچگی هم بخرید!

توسط

تیم کیتز – در تمرینات اخیر استقلال صحنه های عجیبی رقم می خورد که از یک تیم حرفه ای انتظار نمی رود.

تا پیش از تغییر برند لباس استقلال در ابتدای فصل اینگونه برداشت می شد که ضعف تامین کننده دلیل اصلی بی نظمی در پوشش آبی ها است، اما حالا با وجود اینکه احساس می شود حجم قابل توجهی از اقلام مختلف لباس از سوی کارگزار باشگاه خریداری شده ناهماهنگی ها به گونه ای جدید همچنان پابرجاست.

محمود فکری سرمربی تیم اقلام مختلف با لوگوی یوسف را در حالی در تمرینات بر تن می کند که رنگ های سازمانی استقلال در آن رعایت شده و لوگوی باشگاه و حتی اسپانسر تبلیغاتی نیز روی آنها چاپ شده است. با توجه به شواهد می توان حدس زد که استفاده فکری از لباس متفاوت به دلیل کمبود لباس در انبار باشگاه نیست و احتمالا دلایل دیگری دارد.

نمونه دیگر استفاده مربی دروازه بان ها از کاپشن آل اشپورت بدون لوگوی باشگاه است که در صورتی که این مورد به دلیل عدم تامین کاپشن بوده باشد باید در تمرینات آتی رفع شود چرا که بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال در بازی امروز تقریبا همگی کاپشن به تن داشتند.

در این بین سید حسین حسینی که با توجه به عدم چاپ لوگوی تولید کننده روی اقلام پوشش استقلالی ها راضی به استفاده از لباس هماهنگ با تیم در تمرینات شده است و تفاوت برند لباس او با سایر بازیکنان در زمین مسابقه نیز به دلیل نیمکت نشینی او دیگر به چشم نمی آید.

مسئولان باشگاه استقلال هنگام آغاز همکاری با مجید بر سیاست خرید لباس با اولویت کیفیت تاکید کرده بودند و از این رو شاید خود را متعهد به استفاده از یک برند مشخص ندانند، اما قطعا مواردی در تدارکات لباس تیم نهفته است که خریدنی نیست و نیازمند مدیریت قاطع و با تخصص است.

نکات هفته بیست و دوم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و دوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. استقلال در لباس اول هم تبلیغ جلوی شانه را کاور کرد و در کمال بدسلیقگی به جای استفاده از زمینه آبی از همان کادر سفید که در لباس دوم دیده بودیم استفاده شد. … ادامه مطلب نکات هفته بیست و دوم لیگ برتر

نکات هفته بیست و یکم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و یکم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. حرف P نوشته PERSEPOLIS در پشت یقه کنعانی ریخته و حرف E نیز در حال افتادن است! این اتفاق ممکن است در اثر شستشو و استفاده مداوم از لباس و یا نامرغوب بودن … ادامه مطلب نکات هفته بیست و یکم لیگ برتر

نکات هفته بیستم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیستم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. مهدی ترابی با پیراهن شماره ۹ و شورت شماره ۶ در مصاف با استقلال! تبلیغ اسپانسر موبایلی استقلال که پیش از این از پشت پیراهن حذف شده بود، در دربی از سرشانه ها هم پاکسازی … ادامه مطلب نکات هفته بیستم لیگ برتر

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام تیم کیتز
چرا یه گروه توی تلگرام درست نمیکنین

🤣🤣🤣🤣