دیگه وقتش بود این لیگ تموم بشه!

توسط

تیم کیتز – لباس برخی تیم ها در هفته پایانی لیگ برتر با نکات و حواشی جالبی همراه بود که در سطح یک لیگ حرفه ای احتمالا فقط در این نقطه جغرافیایی رخ می دهد.

البته نه اینکه اتفاقات مشابه در لیگ های بزرگ رخ ندهد اما قیاس یک یا چند بار ناهماهنگی در یک فصل لیگ های معتبر با چندین ناهماهنگی در یک هفته لیگ ما، مبین تفاوت ها و فاصله فوتبال ما با واژه “حرفه ای” است.

از موارد قابل اشاره هفته سی ام استفاده نفت مسجدسلیمان از لباس های آل اشپورت بود. این در حالی است که در هفته های گذشته لباس تولیدی دیگر جایگزین شده بود اما ظاهرا این تغییر صرفا محدود به لباس اول بوده است. استفاده از لباس دو برند متفاوت برای لباس اول و دوم نمونه ای نادر در فوتبال حرفه ای است.

مورد دیگر مربوط به لباس استقلال و ناهماهنگی پیراهن قائدی با سایر بازیکنان در نیمه دوم بود. ظاهرا پیراهن های موجود با اسپانسر جدید استقلال(همراه اول) به تعداد کافی نبوده که از این رو پیراهن رزرو مهدی قائدی که در نیمه دوم مورد استفاده قرار گرفت مربوط به سری های قبلی و با اسپانسر های وب بود.

با توجه به کاستی های موجود در لباس تیم ها در هفته های پایانی لیگ، اتفاق خوب پایان لیگ بود تا شاهد تکرار این بی نظمی ها در هفته های آتی نباشیم.

نکات هفته بیست و دوم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و دوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. استقلال در لباس اول هم تبلیغ جلوی شانه را کاور کرد و در کمال بدسلیقگی به جای استفاده از زمینه آبی از همان کادر سفید که در لباس دوم دیده بودیم استفاده شد. … ادامه مطلب نکات هفته بیست و دوم لیگ برتر

نکات هفته بیست و یکم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و یکم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. حرف P نوشته PERSEPOLIS در پشت یقه کنعانی ریخته و حرف E نیز در حال افتادن است! این اتفاق ممکن است در اثر شستشو و استفاده مداوم از لباس و یا نامرغوب بودن … ادامه مطلب نکات هفته بیست و یکم لیگ برتر

نکات هفته بیستم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیستم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. مهدی ترابی با پیراهن شماره ۹ و شورت شماره ۶ در مصاف با استقلال! تبلیغ اسپانسر موبایلی استقلال که پیش از این از پشت پیراهن حذف شده بود، در دربی از سرشانه ها هم پاکسازی … ادامه مطلب نکات هفته بیستم لیگ برتر

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز امسال مسابقات طراحی لباس نداریم لطفا پاسخگو باش

واقعاً وقتش بود این لیگ تموم بشه