رئال مادرید در آستانه توافق یک میلیارد یورویی با آدیداس

توسط

تیم کیتز – در حالی که از ماه ها قبل شایعاتی مبنی بر جانشینی نایک و آندر آرمور به جای آدیداس به عنوان تامین کننده لباس رئال مادرید مطرح بود، حالا خبر از توافق رئال با آدیداس تا سال ۲۰۲۴ رسیده است.

طی توافقات جدید که از سوی نشریه آلمانی اشپیگل منتشر شده است رئال مادرید به ازای هر فصل حدود ۱۰۰ میلیون یورو از آدیداس دریافت خواهد کرد که از این میزان ۷۰ میلیون یورو به صورت خالص و ۲۲.۵ درصد از مجموع فروش آدیداس از محل اقلام مربوط به رئال خواهد بود.

در قرارداد جدید نیز همچون گذشته پاداش هایی برای قهرمانی در هر یک از تورنمنت هایی که رئال در آن شرکت دارد وضع شده است که قهرمانی لالیگا ۲.۵ میلیون یورو نصیب رئال خواهد کرد که این مبلغ از سال ۲۰۲۰ به بعد تا ۳.۵ میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

در صورت قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان نیز آدیداس متعهد به پرداخت ۵ میلیون یورو به باشگاه خواهد بود که این مبلغ نیز از سال ۲۰۲۰ به بعد به ۷ میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

در این قرارداد همچنین پیش بینی سقوط رئال به دسته پایین تر هم شده است و در صورتی که حتی رئال به دسته پایین تر نیز سقوط کند ۶۵ میلیون یورو در سال دریافت خواهد کرد. آدیداس همچنین به موجب این قرارداد حق برگزاری جشن های قهرمانی رئال در میدان سیبلس در مرکز شهر مادرید را نیز از آن خود کرده است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها