رد معماری شهر در لباس مارسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – تصویری از لباس اول المپیک مارسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ که توسط پوما ارائه خواهد شد منتشر شده که یکی از ساختمان های شهر مارسی الهام بخش طراحی آن بوده است. (تصویر پیراهن دوم و سوم قرار گرفت)

پیراهن اول جدید با ترکیب کلی ساده در زمینه عمدتا سفید همراه با یک گرافیک محو سرتاسری برگرفته از ساختمان یونیت دی هبیتیشن به عنوان یکی از نمادهای معماری شهر مارسی ارائه شده است.

یقه گرد ساده و نوار لبه آستین از جزئیات آبی آسمانی پیراهن به شمار می رود و لوگوی پوما روی سینه نیز طلایی کار شده است.

مجموعه ساختمان های یونیت دی هبیتیشن(Unité d’habitation) در کنار شانزده پروژه دیگر از لو کوربوزیه معمار مشهور سوئیسی-فرانسوی با عنوان “آثار معماری لو کوربوزیه” در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. لو کوربوزیه با طراحی این ساختمان ها سبک جدیدی از انبوه سازی را پس از جنگ جهانی دوم خلق کرد که در کل اروپا تاثیرگذار بود.

پیراهن دوم در زمینه عمدتا به رنگ آبی کدر همراه با نوارهای گرافیکی مدور گرداگرد لوگوی باشگاه که در فضاهای منظم افقی برش خورده و به چپ و راست جابجا شده ارائه شده است.

پیراهن سوم نیز در زمینه عمدتا سرمه ای همراه با یک گرافیک در سایه ای نزدیک به زمینه در محدوده جلوی پیراهن و آستین ها و جزئیات آبی آسمانی در قالب یقه و نوار لبه آستین ارائه شده است.

ممنوعیت استفاده بارسلونا از لباس دوم به خاطر لوگوها؟

تیم کیتز – بارسلونا در دیدار خارج از خانه خود مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در اقدامی سوال برانگیز از لباس چهارم دو فصل پیش خود استفاده کرد. بارسلونا و نایک برای فصل جدید لباس ویژه لیگ قهرمانان را جایگزین لباس سوم کردند و با توجه به نزدیکی ترکیب رنگ لباس اول لالیگا … ادامه مطلب ممنوعیت استفاده بارسلونا از لباس دوم به خاطر لوگوها؟

لباس های شیلی برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ (پیراهن پیش مسابقه اضافه شد)

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال شیلی برای سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ توسط نایک رونمایی شد. (تصاویر پیراهن پیش مسابقه در انتهای مطلب قرار گرفت) پیراهن اول جدید همچون همیشه در زمینه عمدتا به رنگ قرمز ارائه شده است. نیمی از آستین ها سفید کار شده و یقه … ادامه مطلب لباس های شیلی برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ (پیراهن پیش مسابقه اضافه شد)

لوگوی چلسی دو ستاره شده! دو قهرمانی اروپا، دو ستاره

 

منچسترسیتی و چلسی با لباس آبی در فینال لیگ قهرمانان

تیم کیتز – تیم های منچستر سیتی و چلسی انگلیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۱-۲۰۲۰ با لباس اول خود مقام هم صف آرایی خواهند کرد. اولویت انتخاب لباس به عنوان میزبان اسمی مسابقه فینال در اختیار منچسترسیتی است و با توجه به اینکه سیتی هنوز از لباس فصل جدید خود رونمایی نکرده، آبی … ادامه مطلب منچسترسیتی و چلسی با لباس آبی در فینال لیگ قهرمانان

عجیب اما واقعی؛ آژاکس جام قهرمانی را ذوب کرد!

 

اینتر در آستانه دستیابی به ستاره دوم

تیم کیتز – تیم اینتر میلان با قهرمانی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ تعداد قهرمانی های خود در سری آ را به عدد ۱۹ رساند. بر اساس قوانین اعطای ستاره در ایتالیا تیم ها به ازای هر ۱۰ قهرمانی مجاز به افزودن یک ستاره به لوگوی خود بر روی لباس هستند. به این ترتیب اینتر تنها با … ادامه مطلب اینتر در آستانه دستیابی به ستاره دوم

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها