رونمایی آدیداس از پیراهن فصل ۱۶-۲۰۱۵ رئال مادرید

توسط

تیم کیتز – آدیداس و رئال مادرید روز پانزدهم ژوئن از لباس های جدید برای فصل ۱۶-۲۰۱۵ با یک تم ساده با شعار “تنها برد کافی نیست، هر پیروزی باید عالی باشد” رونمایی کردند.

این ایده تجسمی است از ترکیب رنگ ها در لباس های اول و دوم جدید که برای رسیدن به حد کمال در زمین، تلاش میکند.

برای فصل جدید رنگ سفید با سه خط نقره ای خاکستری در پیراهن ترکیب شده است. سفید نمادی است از اینکه هر فصل یک تابلوی نقاشی سفید است برای ترسیم موفقیت ها. در داخل یقه لوگو و نماد باشگاه همراه با نوشته “hala Madrid y nada mas” به معنی “بیا مادرید و نه هیچ چیز دیگر” از سرود باشگاه به رنگ نقره ای خاکستری دیده می شود.

شورت و جوراب سفید و خاکستری با ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن مجموعه لباس را تکمیل می کند. این لباس سفید و خاکستری تلاش می کند با برتری در طراحی در همان مسیری قرار گیرد که رئال به سوی کمال طی می کند، نه فقط در یازی بلکه در همه جا.

لباس دروازه بان ها مشکی همراه با نوارهای خاکستری است. یقه آن متفاوت و تازه و دارای یک نوار خاکستری در لبه پایین لباس است که یک کنتراست با مشکی ایجاد می کند.

لباس دوم به رنگ خاکستری است. خاکستری یک رنگ برخواسته از زیبایی شناسی شهری و تون متالیک تجلی گر همه جام هایی است که رئال در سرتاسر تاریخ به دست آورده و به دست خواهد آورد. این رنگ به نام نقره ای افتخار (Silver Glory) و نشان دهنده ی همه جام هایی است که رئال فتح کرده است، پیراهن فوق را به یک پیراهن خاص و منحصر به فرد تبدیل می کند.

ترکیب اصلی لباس از پارچه و تشکیل شده از مواد با کارایی بالا است، شبیه به کتان احساس می شود که به آن جلوه شهری بیشتر بدون از دست دادن قابلیت ها و راحتی مورد نیاز بازیکن می دهد. این لباس مانند لباس اول دارای یقه گرد و در داخل یقه لوگو و نماد باشگاه همراه با نوشته “hala Madrid y nada mas” درج شده است.

برای لباس دوم رنگ لوگوی باشگاه ترکیبی از سفید و خاکستری است. برای لمس رنگ ها، لباس شامل نوارهای زرد فلوئورسنت که نگاه مدرن و جوانانه ای به آن می دهد است. جزئیاتی به رنگ فلوئورسنت در شورت و جوراب ها دیده می شود. همه این موارد مجموعه ای قدرتمند و ظریف را خلق کرده است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها