رونمایی رسمی لباس دوم لیورپول برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس دوم جدید لیورپول برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رسما توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه از یک گرافیک خاص سرتاسری در سایه های مختلف از رنگ آبی و فیروزه ای ارائه شده است. گفته شده این گرافیک انتزاعی برگرفته از دروازه شنکلی ورزشگاه آنفیلد است.

یقه و نوار لبه آستین و همچنین لوگوی باشگاه، نایک و اسپانسر همگی به صورت تک رنگ مشکی کار شده اند و شورت و جوراب فیروزه ای با یک بافت گرافیکی روی جوراب ترکیب لباس دوم لیورپول در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس ویژه مشترک لیورپول و لبرون جیمز نسخه سال ۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با یک پترن طوسی حاوی باکس های راه راه و شطرنجی و ترکیب آن با لوگوی لیوربرد، مخفف شعار لیورپول(YNWA) و همچنین لوگو و شعار لبرون جیمز ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز - تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول لیورپول برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با ترسیمی خطی باریک زرد رنگ از حروف تشکیل دهنده شعار معروف هواداران باشگاه لیورپول (You'll Never Walk Alone) در سطح پیراهن ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

لباس دروازه بانی لیورپول ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دروازه بانی لیورپول برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با لباس اول این تیم از سوی نایک عرضه شد. پیراهن جدید بر پایه تم لباس های دروازه بانی جدید نایک در زمینه با رده رده های مشکی و طوسی ارائه شده است. لوگوی باشگاه لیورپول، نایک و اسپانسر(standard chartered) همگی تک رنگ سبز … ادامه مطلب لباس دروازه بانی لیورپول ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قشنگه