رونمایی رسمی لباس سوم منچستر یونایتد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس سوم جدید تیم فوتبال منچستریونایتد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید با ترکیبی عجیب در زمینه عمدتا سفید همراه با نوارهای راه راه مشکی در جهات و ضخامت های مختلف در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. این ترکیب اولین بار در جریان جنگ جهانی اول بر روی کشتی ها با هدف سخت کردن تخمین فاصله، سرعت و جهت حرکت آنها استفاده شد.

فضای پشت پیراهن یکدست سفید است و لوگوی باشگاه، آدیداس و سه خط روی شانه نیز همگی به صورت تک رنگ قرمز خودنمایی می کنند. عبارت “OT 110” نیز به نشانه پاسداشت یکصد و دهمین سال تاسیس ورزشگاه اولدترافورد در داخل یقه چاپ شده است.

شورت و جوراب با ترکیب راه راه سفید و مشکی مشابه پیراهن با سه خط و لوگوهای قرمز ترکیب لباس سوم عجیب منچستر یونایتد در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

طبق اعلام رسمی باشگاه منچستر یونایتد، شورت و جوراب سیاه و سفید تنها جهت فروش به هواداران عرضه خواهد شد و تیم در مسابقات رسمی از شورت و جوراب سفید استفاده خواهد کرد.

باید دید به دلیل آثار منفی احتمالی که ممکن است این لباس روی دید بازیکنان مقابل و خودی داشته باشد، واکنش دیگر باشگاه ها و همچنین نهادهای برگزاری مسابقات به آن چه خواهد بود.

منچستر پس از ۶۶ سال با شورت قرمز

تیم کیتز – منچستریونایتد در دیدار خارج از خانه مقابل گالاتاسرای با لباس سوم خود به میدان رفت. یونایتد علاوه بر این از یک شورت قرمز جایگزین برای لباس خود استفاده کرد، اتفاقی که از سال ۱۹۵۷ تا کنون سابقه نداشت. منچستر آخرین بار ۶۶ سال پیش در تقابل با رئال مادرید از شورت قرمز … ادامه مطلب منچستر پس از ۶۶ سال با شورت قرمز

کوالکام اسنپ دراگون اسپانسر جدید منچستریونایتد

تیم کیتز – باشگاه منچستریونایتد و شرکت کوالکام تکنولوژی قرارداد اسپانسری امضا کردند. کوالکام شرکت آمریکایی است که تراشه ها و پردازنده های الکترونیکی را تحت برند اسنپ دراگون تولید می کند. مدت همکاری دو طرف هنوز مشخص نیست اما بر اساس گزارش ها ارزش قرارداد سالانه ۶۰ میلیون پوند، رقمی معادل دریافتی آرسنال از … ادامه مطلب کوالکام اسنپ دراگون اسپانسر جدید منچستریونایتد

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این دیگه چیههههه
احساس میکنم ادیداس پارچه از لباس یوونتوس اضافه اورده
گفتن حالا چیکار کنیم این همه پارچه رو؟
فک کردن…
اخرم گفتن ییییییس چرا زودتر به ذهنمون نرسید باهاش لباس منچستر میزنیم… :/