سقوط، شالکه را به خاک سیاه می نشاند

توسط

تیم کیتز – تیم بحران زده شالکه ۰۴ که فصل کابوس واری را سپری می کند در آستانه از دست دادن قراردادهای تجاری و اسپانسری خود پیش از موعد مقرر قرار گرفته است.

شالکه در حال حاضر با بدست آوردن تنها یک برد در ۲۲ هفته بوندسلیگا و کسب فقط ۹ امتیاز در قعر جدول این رقابت ها قرار گرفته و امیدها برای بقای این تیم در سطح اول فوتبال آلمان بسیار کمرنگ شده است.

به دنبال عملکرد ضعیف شالکه، دو حامی شاخص این تیم یعنی آمبرو به عنوان تامین کننده لباس و شرکت نفتی گازپروم به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه به دلیل احتمال بالای سقوط شالکه به بوندسلیگا ۲ در اندیشه قطع همکاری زودهنگام با باشگاه آلمانی هستند.

قرارداد شالکه با گازپروم با ارزش سالانه ۲۰ میلیون یورو که تا سال ۲۰۲۲ معتبر بوده در صورت سقوط این تیم به دسته پایین تر فسخ و یا به مبلغ بسیار کمتری تقلیل پیدا می کند.

این قرارداد بعد از وولفسبورگ، بایرن مونیخ، دورتموند و لایپزیگ پنجمین قرارداد ارزشمند در بوندسلیگا است، در حالی که تیم های موفق تری همچون مونشن گلادباخ و لورکوزن به ترتیب با دریافتی ۹ و ۶ میلیون یورو با اختلاف زیادی پایین تر از شالکه قرار می گیرند.

مسئولان باشگاه شالکه پیش از این اعلام کرده بودند که به دلیل برآورده نشدن انتظارات باشگاه و آمبرو قرارداد تامین لباس تیم که تا سال ۲۰۲۳ معتبر بود یک سال زودتر به پایان می رسد، با این حال گفته شده سقوط احتمالی شالکه به بوندسلیگا ۲ تاثیری در روند قرارداد نخواهد گذاشت.

میزان بدهی شالکه اکنون رقمی در حدود ۲۴۰ میلیون یورو تخمین زده می شود که با سقوط این تیم به دسته پایین تر شرایط برای باشگاه به مراتب سخت تر از گذشته خواهد شد.

لباس شالکه ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس اول شالکه ۰۴ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید به رسم همیشه در زمینه به رنگ آبی همراه با نوارهای راه راه باریک در دل بافت پارچه ارائه شده است. سه خط روی شانه سفید و یقه و نوار لبه آستین نیز سفید با حاشیه سرمه ای … ادامه مطلب لباس شالکه ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس شالکه ۲۰۲۳-۲۰۲۲؛ بازگشت همزمان به بوندسلیگا و آدیداس

تیم کیتز – لباس دوم شالکه ۰۴ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن دوم جدید با طرحی بسیار ساده در زمینه یکدست به رنگ فیروزه ای روشن همراه با جزئیات آبی در قالب یقه و سه خط روی شانه ارائه شده است. شورت آبی و جوراب فیروزه ای روشن ترکیب لباس دوم شالکه … ادامه مطلب لباس شالکه ۲۰۲۳-۲۰۲۲؛ بازگشت همزمان به بوندسلیگا و آدیداس

لباس شالکه ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز - لباس سوم شالکه ۰۴ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ که احتمالا آخرین لباس این تیم آلمانی با برند آمبرو خواهد بود با ترکیب ساده قرمز تیره و جزئیات زرد رونمایی شد. شالکه از فصل آبنده لباس های آدیداس را بر تن خواهد کرد. (۱۰ مرداد ۱۴۰۰) لباس دوم شالکه برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بوندسلیگا ۲ … ادامه مطلب لباس شالکه ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها