طرح هواداران بتیس به مرحله تولید می رسد

توسط

تیم کیتز – پس از برگزاری یک چالش طراحی بین هواداران این تیم برای طراحی یک لباس ویژه برای رئال بتیس، طرح برنده از بین چهار گزینه نهایی انتخاب و وارد مرحله تولید شد.

چهار گزینه برتر این چالش در توئیتر بتیس به نظرسنجی گذاشته شد که در نهایت طرحی عمدتا سبز رنگ همراه با نوارها و عناصر گرافیکی در دو سایه متفاوت از رنگ سبز برگزیده شد.

طرح منتخب از سوی کاپا تولید خواهد شد و بازیکنان بتیس پس از سرگیری مجدد فوتبال در اسپانیا آن را در یکی از دیدارهای باقی مانده از فصل جاری لالیگا به تن خواهند کرد.

در زیر چهار گزینه نهایی این چالش را مشاهده می کنید.


لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

بازگشت رئال به لباس فصل گذشته

تیم کیتز – رئال مادرید در دیدار برابر والنسیا مجبور به استفاده از لباس دوم فصل قبل خود شد. رئالی ها در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سه لباس از آدیداس دریافت کرده اند که لباس اول سفید و لباس های دوم و سوم یکی سرمه ای تیره و دیگری نیز مشکی است. با توجه به ترکیب پیراهن … ادامه مطلب بازگشت رئال به لباس فصل گذشته

لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر اولیه)

تیم کیتز – اولین تصاویر غیر رسمی از لباس رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن بی رنگ پیچازی که در نسخه اصلی لباس احتمالا در بافت پارچه اعمال خواهد شد ارائه شده است. جزئیات مشکی در قالب … ادامه مطلب لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر اولیه)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

۲