فرضیه: این لباس اگر از فیلتر AFC رد شود؟

توسط

تیم کیتز – دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر ۹۸-۹۷ دست در دست گلر استقلال نظم پوشش تیم ها در دربی تهران را به چالش کشید.

تفاوت های لباس بیرانوند با سایر بازیکنان پرسپولیس این بار تنها محدود به برند و تولیدی لباس نبود و در یک ناهماهنگی مشهود اسپانسرهای تبلیغاتی روی پیراهن وی نیز متفاوت با دیگر بازیکنان و مربوط به دیدارهای گذشته بود.

در یک فرضیه اگر لباس دروازه بان پرسپولیس در دربی اخیر را از فیلتر قوانین لباس یوفا یا ای اف سی عبور دهیم همین یک لباس از جهات مختلف مستعد جرایم متعدد از سوی سازمان برگزار کننده مسابقات و اسپانسر تبلیغاتی خواهد بود.

برند متفاوت با تیم، اسپانسرهای متفاوت با لباس تیم، تعداد بیش از حد مجاز اسپانسر در یک لباس، تبلیغ تعداد پر شماری اسپانسر در مجموع لباس دروازه بان و تیم از جمله مواردی است که در صورت سنجش لباس تیم با قوانین فرا ملی قابلیت به بار آوردن جریمه برای باشگاه پرسپولیس را خواهد داشت.

یکی دیگر از نکات پیراهن بیرانوند تفاوت محتوای تبلیغ ایرانسل روی پیراهن او با نمونه اصلی آن است به طوری که ایرانسل از مقطعی به بعد استفاده از فونت پر استفاده و غیر اختصاصی قبلی را متوقف و فونت جدیدی را جایگزین کرد، در حالی که لوگو و عبارت تبلیغاتی پیراهن بیرانوند با فونتی متفاوت با فونت فعلی چاپ می شود که بسته به بندهای قرارداد فی مابین باشگاه و اسپانسر ممکن است حتی به عدم پرداخت حق اسپانسری از سوی ایرانسل منجر شود.

تیم فوتبال پرسپولیس با احتساب برند تامین کننده و حامیان مالی در مجموع لباس دروازه بان و تیم در دربی ۸۹(۹۰) تعداد ۹ تبلیغ متفاوت را به نمایش گذاشت.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها