فسخ قرارداد آ اس رم و نایک

توسط

تیم کیتز – باشگاه آ اس رم و کمپانی نایک برای فسخ قرارداد خود پیش از موعد مقرر به توافق رسیدند.

همکاری رم با نایک در سال ۲۰۱۴ آغاز شد و قرار بود تا سال ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد، اما حالا طرفین بر سر پایان قرارداد پیش از تاریخ سر رسید در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ به توافق دست یافتند.

قرارداد همکاری دو طرف در ماه مارس ۲۰۱۳ به امضا رسید و نایک متعهد به پرداخت سالانه ۴.۲ میلیون یورو به مدت ۱۰ سال به رم شده بود که این رقم با تجمیع پاداش ها نهایتا به ۵ میلیون یورو در سال می رسید.

گفته می شود مدیران ارشد باشگاه از رقم بسیار پایین قرارداد خود با نایک نسبت به سایر رقبا از جمله یوونتوس، اینتر و آث میلان ناراضی بودند و همین امر موجب شده تا همکاری رم با نایک سه سال زودتر خاتمه یابد.

البته بر اساس توافق صورت گرفته نایک برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ نیز لباس و اقلام تمرینی مورد نیاز تیم های اصلی و پایه آ اس رم را خارج از قرارداد فعلی تامین خواهد کرد.

از کاپا به عنوان قوی ترین گزینه احتمالی برای جایگزینی نایک یاد می شود و در کنار آن آندر آرمور و نیوبالانس دیگر گزینه های محتمل همکاری با آ اس رم از فصل ۲۲-۲۰۲۱ هستند.

لباس چهارم آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ پترن دو سال پیش!

تیم کیتز – لباس چهارم آ اس رم برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با ترکیب رنگی مشابه لباس اول در زمینه به رنگ قرمز همراه با جزئیات زرد سیر در قالب یقه پولو، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین ارائه شده است. یک پترن گرافیکی تکراری که پیش از … ادامه مطلب لباس چهارم آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ پترن دو سال پیش!

جای خالی پر شد؛ “ریاض سیزن” اسپانسر جدید لباس رم

تیم کیتز – باشگاه آاس رم ایتالیا شرکت رویداد سرگرمی RIYADH SEASON را به عنوان اسپانسر اصلی پیراهن خود معرفی کرد. جزئیات مالی توافق از سوی طرفین منتشر نشده اما رسانه های ایتالیایی ارزش این قرارداد که تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ معتبر خواهد بود را بالغ بر ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند. این قرارداد … ادامه مطلب جای خالی پر شد؛ “ریاض سیزن” اسپانسر جدید لباس رم

لباس آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز - لباس سوم آاس رم برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با سه خط مرکب از رنگ های هویتی باشگاه آ اس رم یعنی قرمز، نارنجی و زرد بر روی شانه ارائه شده است. جزئیات سه رنگ همچنین در قالب خطوط پیچ و … ادامه مطلب لباس آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدا کنه با پوما قرار داد ببند یا آدیداس
البته اگه نشد هم لطفا نیو بالانس یا آمبرو مگر نه اصلا کاپا بدرد نمیخوره .
همون موناکو بسش بود که گند زد .