لباس اول استاندارد لیژ برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال استاندارد لیژ بلژیک برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه عمدتا به رنگ قرمز همراه با دو رد قلم مویی نسبتا بزرگ در رنگ های سفید و قرمز تیره در راست و چپ قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. آستین چپ به رنگ قرمز تیره و نوار نیوبالانس در لبه آستین نیز سفید است.

یقه با فرمی خاص و یک نوار مشکی در قسمت پشتی کار شده و شورت سفید و جوراب قرمز ترکیب لباس اول استاندارد لیژ در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند. پیراهن جدید به قیمت ۸۰ یورو به هواداران این تیم عرضه خواهد شد.

ممنوعیت استفاده بارسلونا از لباس دوم به خاطر لوگوها؟

تیم کیتز – بارسلونا در دیدار خارج از خانه خود مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در اقدامی سوال برانگیز از لباس چهارم دو فصل پیش خود استفاده کرد. بارسلونا و نایک برای فصل جدید لباس ویژه لیگ قهرمانان را جایگزین لباس سوم کردند و با توجه به نزدیکی ترکیب رنگ لباس اول لالیگا … ادامه مطلب ممنوعیت استفاده بارسلونا از لباس دوم به خاطر لوگوها؟

لباس های شیلی برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ (پیراهن پیش مسابقه اضافه شد)

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال شیلی برای سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ توسط نایک رونمایی شد. (تصاویر پیراهن پیش مسابقه در انتهای مطلب قرار گرفت) پیراهن اول جدید همچون همیشه در زمینه عمدتا به رنگ قرمز ارائه شده است. نیمی از آستین ها سفید کار شده و یقه … ادامه مطلب لباس های شیلی برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ (پیراهن پیش مسابقه اضافه شد)

لوگوی چلسی دو ستاره شده! دو قهرمانی اروپا، دو ستاره

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها