لباس اول هامبورگ برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال هامبورگ که در فصل اخیر برای دومین سال پیاپی با اختلاف یک امتیاز از قرار گرفتن در منطقه صعود به بوندسلیگا بازماند برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ بوندسلیگا ۲ با همان ترکیب ثابت و همیشگی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با سه خط قرمز بر روی شانه و نوار لبه آستین قرمز، آبی و سفید با یک افکت مواج در بخش آبی نمایانگر طبیعت دریایی بندر هامبورگ است ارائه شده است.

شورت قرمز با سه خط سفید به همراه جوراب های آبی با نوارهای آشنای سیاه و سفید ترکیب لباس اول هامبورگ در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

ویدیو | رونمایی لباس سوم هامبورگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم هامبورگ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید هامبورگ را در ادامه ببینید.

لباس هامبورگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم هامبورگ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا ۲ آلمان توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با جزئیات طوسی تیره در قالب یقه، سه خط روی شانه و نوار پهلو و لبه پشتی ارائه شده است. (۲۷ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم … ادامه مطلب لباس هامبورگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس هامبورگ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم هامبورگ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا ۲ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با خطوط گرافیکی باریک و متراکم آبی در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و سه خط روی شانه از جزئیات آبی لباس سوم جدید هامبورگ به شمار می رود. … ادامه مطلب لباس هامبورگ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها