لباس جدید پرسپولیس از هفته ششم

توسط

تیم کیتز – مدیر آل اشپورت خاورمیانه در رابطه با لباس جدید پرسپولیس گفت: همانطور که همه استحضار دارند، قرارداد جدید شرکت آل اشپورت با باشگاه پرسپولیس چند روز قبل از آغاز بازی‌ها منعقد شد و ما برای اینکه بتوانیم طرح‌های جدید را آماده تولید و به تهران منتقل کنیم به زمانی حدود دو تا سه ماه نیاز بود که به اطلاع آقای طاهری هم رسید. البته همان زمان اعلام کردیم از شرکت خواهیم خواست این مدت را به یک ماه کاهش دهد تا لباس‌ها در حداقل زمان ممکن در اختیار تیم باشد. این زمان یک ماهه هنوز به پایان نرسیده است و ما بسیار امیدواریم ظرف یکی دو هفته آینده با پوشاک جدید در خدمت باشگاه پرسپولیس و هواداران آن باشیم.

وحید جعفری خاطرنشان کرد: شاید امکان آن فراهم بود که حتی زودتر از این زمان، لباس‌ها را به پرسپولیس برسانیم اما نمی‌خواستیم عجله ی بیش از حد باعث بروز اشکالاتی در طراحی یا کیفیت پوشاک شود. به امید خدا بتوانیم از هفته ششم بازی‌ها طرح جدید را ارائه کنیم. همچنین قرار است با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و قول مساعد باشگاه با آماده شدن لباس‌ها رونمایی در خور شأن پرسپولیس برگزار شود.

وی درباره طرح جدید و ادامه حضور نماد عدد ۶ روی لباس‌ها تصریح کرد: برای لباس‌های جدید طرح جذابی داریم که شایسته نام بزرگ پرسپولیس و علایق هواداران آن باشد. نماد عدد ۶ در این پیراهن‌ها نیز وجود دارد و به صورت شعله‌های آتش که از پائین به بالا زبانه می‌کشد نمایان می‌شود. امیدواریم با نتایج خوبی که پرسپولیس کسب می‌کند، با این لباس‌های جذاب دل هواداران شاد شود.

جعفری درباره دیگر ویژگی‌های این لباس گفت: در پارچه استفاده شده، از تکنولوژی نانو برخوردار خواهیم بود که به خشک شدن سریع پیراهن بعد از تعریق بازیکن کمک می‌کند. همچنین برای نقش بستن طرح‌ها روی لباس از تکنولوژی استفاده می‌شود که در حال حاضر در لباس‌های باشگاه‌های اروپایی نیز شاهد آن هستیم و در جریان آن، نقش‌ها با گرمای زیاد روی لباس قرار می‌گیرد تا به نوعی به بخشی از بافت آن تبدیل شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها