لباس دوم منچسترسیتی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس دوم جدید تیم فوتبال منچسترسیتی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با یک گرافیک اختصاصی به رنگ سرمه ای با الهام از مکان های تاریخی شهر منچستر از جمله کاسل فورد و کانال بریج واتر ارائه شده است.

محدوده شانه و آستین ها به رنگ مشکی کار شده و همه لوگوها به صورت تک رنگ برنزی کاملا روی زمینه مشکی نشسته و خودنمایی می کنند. شورت مشکی و جوراب سرمه ای ترکیب لباس دوم من سیتی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

لباس منچسترسیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

تیم کیتز – تصاویر رسمی لباس اول منچسترسیتی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی پوما عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ آبی آسمانی همراه با یقه و نوار لبه آستین سرمه ای ارائه شده است. یک الگوی گرافیکی حاوی عدد ۰۱۶۱ که به کد پیش شماره تلفن مناطقی از … ادامه مطلب لباس منچسترسیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

پیراهن پیش مسابقه منچسترسیتی ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید منچسترسیتی برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در دو نسخه به رنگ های عمدتا آبی روشن و عمدتا بژ که هر دو از یک گرافیک انتزاعی مشترک مرکب از سایه های مختلف نزدیک به رنگ زمینه در قسمت جلوی پیراهن بهره می برند … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه منچسترسیتی ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس منچسترسیتی برای سال نو چینی

تیم کیتز – لباس ویژه منچسترسیتی به مناسبت سال نو چینی در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه سفید همراه با یک گرافیک خاص حاوی تصویری از اژدها به رنگ طوسی روشن ارائه شده است. لوگوی باشگاه منچسترسیتی به صورت تک رنگ مشکی در مرکز سینه جانمایی شده و لوگوی پوما … ادامه مطلب لباس منچسترسیتی برای سال نو چینی

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها