لباس السد ۲۰۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال السد قطر برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ اولین بار با لوگوی جدید این باشگاه توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه سفید همراه با یقه و نوار لبه آستین مشکی ارائه شده است. نام تیم به عربی “السد” پشت یقه نوشته شده و شورت و جوراب سفید ترکیب لباس اول جدید السد را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز در زمینه از نوارهای راه راه باریک به رنگ طوسی و مشکی ارائه شده است. آستین ها و فضای پشت پیراهن به رنگ مشکی است و یقه و نوار لبه آستین نیز طوسی کار شده است.

لباس دروازه بانی جدید نیز بر پایه تم لباس های گلری پوما و به رنگ آبی ارائه شده است. پیراهن های جدید السد به قیمت ۳۵۰ ریال قطر جهت فروش عرضه شده است.

طقم السد الأساسی ۲۰۲۰/۲۰۲۱
قمیص السد الاحتیاطی ۲۰۲۰/۲۰۲۱

لباس السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم السد قطر برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نیوبالانس رونمایی شد. پیراهن سوم یاران محمدامین حزباوی در زمینه به رنگ سبز روشن همراه با یک پترن متشکل از نوارهای راه راه بریده بریده در سایه ای تیره تر از زمینه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه، نوار لبه آسیتن و … ادامه مطلب لباس السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

ویدیو | رونمایی لباس دوم السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دوم السد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ ستارگان قطر توسط نیوبالانس رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید یاران امین حزباوی را در ادامه ببینید.

ویدیو | رونمایی لباس السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها