لباس های برنتفورد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال برنتفورد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ چمپیونشیپ انگلستان توسط آمبرو ارائه شده که به بهانه پیوستن سامان قدوس به این تیم نگاهی به آنها خواهیم داشت.

پیراهن اول جدید با ترکیب راه راه قرمز و سفید همراه با جزئیات مشکی در قابل بخشی از یقه و خطوط باریک بین نوارهای قرمز و سفید ارائه شده است. شورت و جوراب مشکی با جزئیات قرمز ترکیب لباس اول جدید برنتفورد را کامل می کند.

پیراهن دوم جدید نیز در زمینه به رنگ طوسی تیره با افکت ملانژ در محدوده بدنه اصلی ارائه شده است. یک خط قرمز باریک در مرکز آستین ها به همراه شورت طوسی و جوراب قرمز ترکیب لباس دوم برنتفورد در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

برنتفورد در فصل اخیر چمپیونشیپ با شکست در مرحله پلی آف از صعود به لیگ برتر انگلیس باز ماند.

لباس برنتفورد ۲۰۲۴-۲۰۲۳ و ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم برنتفورد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آمبرو رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک گرافیک مرکب از صورتی و فیروزه ای برگرفته از تصویر کلوزآپ بال زنبور که به عنوان نماد باشگاه برنتفورد شناخته می شود ارائه شده است. نوار لبه آستین فیروزه ای … ادامه مطلب لباس برنتفورد ۲۰۲۴-۲۰۲۳ و ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس برنتفورد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم برنتفورد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آمبرو رونمایی شد. پیراهن سوم یاران سامان قدوس در فصل جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با مجموعه پراکنده ای از بلاک های مستطیلی در دو رنگ صورتی و زرد روشن ارائه شده است. لوگوی باشگاه، آمبرو و اسپانسر نیز همگی تک رنگ سفید … ادامه مطلب لباس برنتفورد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس برنتفورد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها