لباس های بولیوی برای سال ۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال بولیوی برای سال ۲۰۲۰ توسط ماراتن رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه عمدتا به رنگ سبز تیره همراه با خطوط گرافیکی مورب که با شکست در مرکز پیراهن در سمت مقابل به صورت قرینه تکرار می شود ارائه شده است. یقه و آستین ها به رنگ سبز روشن کار شده و یک نوار باریک زرد رنگ نیز در حاشیه نوار لبه آستین به چشم می خورد.

پیراهن دوم نیز با ترکیبی ساده اما چشم نوار در زمینه عمدتا سفید همراه با رده رده های محو مورب در سایه بسیار روشن از رنگ سبز نزدیک به زمینه ارائه شده است. یقه به رنگ سبز کار شده و جزئیات فسفری در قالب تکه نوار باریک در حاشیه یقه و روی شانه به چشم می خورد.

نوار نسبتا پهن در لبه آستین نیز به رنگ سبز تیره همراه با رنگ های پرچم کشور بولیوی(سبز، زرد و قرمز) به صورت خطوط هاشوری روی آن جزئیات پیراهن دوم بولیوی در کوپا آمریکا ۲۰۲۰ را کامل می کند.

لباس بولیوی ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم تیم ملی بولیوی برای سال ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط ماراتن رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوارهای زیگزاگی در سایه نزدیک به رنگ زمینه ارائه شده است. یک پترن بی رنگ به صورت حرارتی در نیمه جلوی یقه به چشم می خورد. لوگو نوشته marathon به … ادامه مطلب لباس بولیوی ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس های بولیوی برای کوپا آمریکا ۲۰۲۱

 

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آستین پیراهن دومی انگاری کپی نایکه؟؟