لباس های سوم فصل ۲۱-۲۰۲۰ (بخش دوم)

توسط

تیم کیتز – چند روز پیش بلیچر ریپورت تصاویر ترکیبی از لباس های سوم جدید شایعه شده برای تیم های بزرگ اروپا بر تن هر یک از ستارگان آنها منتشر کرد که به دنبال آن فوتی هدلاینز درصد صحت هر یک را بررسی کرد. نگاهی به بخش دوم این لباس ها خواهیم داشت.

لیورپول

پیراهن سوم لیورپول در اولین فصل همکاری با نایک از ترکیب شطرنجی مشکی و طوسی تیره همراه با جزئیات سفید در حاشیه یقه و نوار لبه آستین صورتی ارائه خواهد شد. لوگوی باشگاه، نایک و اسپانسر تبلیغاتی نیز احتمالا به رنگ صورتی است.

صحت این ترکیب ۷۰ درصد اعلام شده چرا که تاکنون تنها مشخص شده که لباس سوم جوراب هایی با ترکیب شطرنجی مشابه خواهد داشت اما هنوز طرح پیراهن قطعی نیست.

منچستر یونایتد

پیراهن سوم منچستر یونایتد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ نیز در زمینه از یک ترکیب خاص سفید و مشکی همراه با یقه، نوار لبه آستین و لوگوهای قرمز تشکیل خواهد شد.

پاریس سن ژرمن

پیراهن سوم پاریس سن ژرمن برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ نیز که ترکیب آن به تایید رسیده در زمینه به رنگ بنفش همراه با جزئیات سفید/خاکستری و مشکی در محدوده آستین ها، یقه مشکی و لوگوهای طلایی ارائه خواهد شد. لباس سوم پاریس در فصل جدید با برند جردن ارائه خواهد شد.

رئال مادرید

پیراهن سوم رئال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ نیز در زمینه از یک گرافیک مشکی و طوسی همراه با لوگوها و جزئیات صورت رنگ در محدوده یقه، نوار لبه آستین و سه خط پهلو ارائه خواهد شد.

ترکیبی که ۶۵ درصد از سوی فوتی هدلاینز تایید و گفته شده تا کنون تنها مشخصاتی که از پیراهن سوم رئال فاش شده رنگ عمدتا مشکی و جزئیات صورتی است و ممکن است لباس نهایی دقیقا به این شکل نباشد.

اینتر میلان

لباس سوم اینتر برای فصل جدید در زمینه از نوارهای راه راه مشکی و طوسی افقی همراه با جزئیات آبی در محدوده یقه و لبه آستین و همچنین لوگوی باشگاه در مرکز سینه و لوگوی نایک در گوشه بالا ارائه خواهد شد.

لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح احتمالی لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد از سوی رسانه های نزدیک به باشگاه منتشر شد. لباس دوم جدید احتمالا در زمینه به رنگ زرد درخشان همراه با یک گرافیک انتزاعی محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه خواهد شد. سه خط روی شانه مشکی و … ادامه مطلب لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح اولیه احتمالی لباس اول و سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که توسط آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید احتمالا در زمینه با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه خواهد شد. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی شانه … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

پیش بینی لباس های گالاتاسرای برای فصل ۲۲-۲۰۲۱

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگه لباس اینتر همین باشه فرق زیادی با لباس اولش نداره ( از لحاظ رنگی ) و خیلی که نمیتونه ازش استفاده کنه