لباس های سوپر لیگ چین فصل ۲۰۲۰ – بخش اول

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم های جیانگسو سونینگ، شانگهای SIPG، شانگهای شنهوا و بیجینگ گوان برای فصل ۲۰۲۰ سوپر لیگ فوتبال چین توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید جیانگسو سونینگ در محدوده بدنه اصلی متشکل از نوارهای زیگزاگی مشکی(سرمه ای) که ضخامت آنها یک در میان تغییر می کند ارائه شده است.

این نوارهای زیگزاگی در قسمت پایین پیراهن به رنگ نارنجی و زرد منتهی می شود. محدوده آستین و شانه ها آبی، نوار پشت یقه زرد و نوار لبه آستین نیز مرکب از زرد و آبی کار شده است.

 

پیراهن اول جدید شانگهای SIPG در زمینه عمدتا به رنگ قرمز همراه با خطوط گرافیکی مشکی با ضخامت های متفاوت در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. این خطوط مشکی به وسیله خطوط فرضی افقی و مورب برش خورده و در هر قسمت یک پله جابجا شده تا جلوه ای خاص به پیراهن ببخشد.

یقه به رنگ مشکی و نوار پشت آن مشکی و قرمز است. شورت و جوراب سفید با جزئیات مشکی ترکیب لباس اول اس آی پی جی در فصل جدید سوپر لیگ چین را کامل می کند.

 

پیراهن اول جدید شانگهای شنهوا با ترکیب ساده در زمینه یکدست آبی همراه با یقه پولو سفید با یک نوار قرمز در لبه آن ارائه شده است. نوار سفید و قرمز در لبه آستین و نوار آبی و سفید و قرمز در پشت یقه ترکیب لباس جدید شانگهای شنهوا را کامل می کند.

 

پیراهن اول بیجینگ گوان نیز با ترکیبی خاص از یک پترن گرافیکی سرتاسری متشکل از خطوط منظم مستقیم عمودی و زیگزاگی افقی ارائه شده است. زمینه عمدتا به رنگ سبز است اما در قسمت جلوی پیراهن با تغییر رنگ حجم های حاصل از تقاطع خطوط پترن به تدریج از سبز به سبز روشن و سپس به زرد روشن در قالب یک فضای دایره ای شکل ختم می شود.

نوار لبه آستین و پشت یقه و همچنین لوگوی نایک از جزئیات زرد رنگ پیراهن جدید بیجینگ گوان به مشار می رود.

 

لباس دیگر تیم های حاضر در لیگ چین به مرور و پس از رونمایی رسمی معرفی خواهند شد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها