لباس های عجیب؛ لباس سوم لئون برای سال ۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – از این پس لباس های جدید معرفی شده در سراسر دنیا که ترکیب عجیب و جالب توجهی داشته باشند تحت لیبل “لباس های عجیب” در تیم کیتز منتشر خواهند شد. اگر لباس تازه معرفی شده ای نظر شما را به خود جلب کرد برای ما ارسال کنید تا در صورت تایید در معرض دید علاقه مندان قرار بگیرد.

لباس سوم جدید تیم فوتبال لئون مکزیک برای فصل ۲۰۲۰ به عنوان اولین نمونه از لباس های عجیب توسط برند بومی این کشور پیرما (PIRMA) به تازگی رونمایی شده است. این لباس که همزمان با لباس سوم دو تیم دیگر تحت پوشش این برند در لیگ مکزیک رونمایی شده از ترکیبی رنگارنگ و شلوغ بهره می برد.

پیراهن سوم جدید کلاب لئون در محدوده بدنه اصلی مرکب از خطوط زرد، سفید و سبزآبی به صورت هاشوری و با بافت متغیر در قالب محدوده های پهن بر روی زمینه مشکی ارائه شده است.

محدوده آستین ها و پشت پیراهن یکدست مشکی و نوار لبه آستین نیز راه راه زرد و مشکی است. اما موردی که باعث شده این لباس در دسته لباس های عجیب قرار بگیرد تعدد اسپانسرها و ادغام آن باطرح رنگارنگ زمینه است.

یک اسپانسر در اندازه بزرگ در قسمت پایینی، یک ردیف کوچکتر در مرکز پیراهن، یک اسپانسر در مرکز سینه بین لوگوی باشگاه و PIRMA، یک اسپانسر زیر لوگوی تامین کننده در سمت راست سینه، دو ردیف نوشته در قسمت کناری یقه جلوی شانه و تعدادی نیز بر روی آستین ها چاپ شده تا حسابی بیننده را سردرگم کند.

عمده لباس های ارائه شده از سوی پیرما (PIRMA) از طراحی خاص و المان های منحصر به هر تیم بهره می برد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها