لباس های فولام برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال فولام که به تازگی به لیگ برتر انگلیس بازگشته برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با آستین های مشکی ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین نیز سفید کار شده و شورت مشکی و جوراب سفید ترکیب لباس اول فولام در فصل جدید را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز بر پایه مدل تیمی آدیداس سری Regista 20 در زمینه به رنگ زرد همراه با جزئیات سفید در قالب سه خط روی شانه و پترن کندویی محدوده آستین ارائه شده است. شورت و جوراب زرد ترکیب لباس دوم فولام در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

لباس های دروازه بانی جدید فولام نیز در سه رنگ سبز روشن، بنفش و مشکی ارائه شده است.

لباس فولام ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم فولام برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ قرمز همراه با پترن آشنای شش ضلعی متشکل از خطوط صورتی در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. سه خط روی شانه به رنگ صورتی کار شده و لوگوی باشگاه فولام با ترکیب سیاه … ادامه مطلب لباس فولام ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس فولام ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس اول و دوم فولام برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید با ترکیبی ساده در زمینه یکدست سفید همراه با جزئیات مشکی در محدوده پهلو و سه خط روی شانه ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین نیز مشکی با خطوط مواج قرمز بر … ادامه مطلب لباس فولام ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس فولام ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خوب است