لباس های لیگ حرفه ای عربستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ – بخش دوم

توسط

تیم کیتز – امروز در بخش دوم معرفی لباس تیم های لیگ حرفه ای عربستان نگاهی به لباس تیم های التعاون، القادسیه و الفیصلی خواهیم داشت.

التعاون

پیراهن اول جدید تیم فوتبال التعاون عربستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ که توسط برند اره آ تامین می شود در زمینه به رنگ زرد همراه با خطوط باریک آبی ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ آبی است و تصویر نماد باشگاه(گرگ) برگرفته از لوگوی التعاون در اندازه بزرگ و در سایه ای نزدیک به زمینه در قسمت جلوی پیراهن خودنمایی می کند.

پیراهن دوم نیز در زمینه به رنگ آبی همراه با یک پترن خاص زرد رنگ در محدوده آستین ها ارائه شده است.

القادسیه

پیراهن اول القادسیه عربستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سری لباس های تیمی پوما مدل Liga در زمینه به رنگ قرمز همراه با جزئیات زرد در قالب یقه، نوار روی آستین و لبه آستین ارائه شده است.

پیراهن دوم القادسیه با طرح مشابه پیراهن اول و ترکیب رنگ معکوس در زمینه زرد همراه با جزئیات قرمز و پیراهن سوم نیز در زمینه از یک پترن آبی روشن و سرمه ای تشکیل شده که با یقه، نوار آستین و لبه آستین سرمه ای کامل می شود.

الفیصلی

پیراهن اول الفیصلی عربستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سری لباس های تیمی آدیداس مدل Condivo 20 در زمینه عمدتا قرمز تیره همراه با پترن گرافیکی قرمز تیره و روشن، یقه و نوار لبه آستین قرمز و سه خط سفید روی شانه ارائه شده است.

پیراهن دوم در زمینه سفید همراه با گرافیک مشابه پیراهن دوم اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ به رنگ طوسی و سه خط مارون بر روی شانه ارائه شده است.

پیراهن سوم الفیصلی نیز همچون پیراهن اول از مدل Condivo 20 در زمینه به رنگ طوسی همراه با گرافیک طوسی و سرمه ای و سه خط سفید روی شانه ارائه شده است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها