لباس های لیگ حرفه ای عربستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ – بخش پنجم

توسط

تیم کیتز – امروز در بخش پنجم و پایانی معرفی لباس تیم های لیگ حرفه ای عربستان نگاهی خواهیم داشت به لباس چهار تیم الهلال، ابها و الرائد و ضمک.

الهلال

تیم فوتبال الهلال که هنوز لباس جدیدی برای فصل جدید معرفی نکرده، همچنان همان لباسی که سال گذشته توسط برند موج زیر مجموعه “اس تیم” ارائه شده بود را بر تن می کند.

پیراهن اول در زمینه به رنگ آبی همراه با یک گرافیک متشکل از نقاط سرمه ای و آبی روشن است که به وسیله نوارهای موج دار از یکدیگر متمایز می شوند. پیراهن دوم نیز در زمینه سفید همراه با یک گرافیک خاکستری رنگ متشکل از خطوط مورب با ضخامت های متفاوت در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین نیز به رنگ آبی رویال کار شده است.

ابها

پیراهن اول ابها برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ که توسط برند آفساید تامین می شود در زمینه عمدتا به رنگ آبی همراه با رده رده های محو ارائه شده است. بخش بالای پیراهن نیز به رنگ قرمز با رده رده های گرافیکی آبی سفید است.

پیراهن دوم ابها نیز در زمینه سفید همراه با خطوط محو و دو نوار گرافیکی قرمز و آبی با فاصله از هم در محدوده سینه و به موازات آن روی آستین ها ارائه شده است.

الرائد

پیراهن اول الرائد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ که از سوی تولیدی تحت عنوان چلنج تولید شده در زمینه عمدتا مشکی همراه با بخش های قرمز رنگ در محدوده چپ و راست که با نوار سفید از بخش قرمز رنگ جدا شده ارائه شده است.

پیراهن دوم الرائد نیز با با طرح مشابه پیراهن اول در محدوده مرکز به رنگ قرمز و در کناره ها سفید است و خطوط مشکی این دو بخش را از هم تفکیک می کند.

 

ضمک

پیراهن اول ضمک برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ که توسط برتدی به نام گابی فاکس تامین می شود با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ قرمز همراه با جزئیات زرد در قالب یقه، نوار لبه آستین و محدوده پهلو ارائه شده است.

پیراهن دوم ضمک نیز با طرح مشابه پیراهن اول در زمینه مشکی همراه با لوگو و جزئیات زرد ارائه شده است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

الرائد لباسلش افتضاحن ، ولی از اون ور لباس ابها عالیه و چرا لباس الهلال لباس پارسالشه تیم کیتز ؟

سلام و خسته نباشید
برام جالب برند تکراری و معروف امسال خیلی کمه تو لیگ عربستان و سوالم اینکه چند برند مال خود عربستانن؟

سپاس فراوان