لباس های والنسیا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول، دوم و سوم جدید تیم فوتبال والنسیا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن اول جدید طبق سنت همیشگی در زمینه سفید همراه با خطوط و نقوش محو برگرفته از بناهای تاریخی شهر والنسیا مربوط به سبک معماری گوتیک که به صورت امباس روی پیراهن حک شده ارائه شده است.

یقه و نوار لبه آستین به رنگ مشکی کار شده و مخفف نام باشگاه “VCF” نیز در پشت یقه چاپ شده است. شورت مشکی و جوراب سفید به همراه یک جوراب جایگزین به رنگ مشکی ترکیب لباس اول والنسیا در فصل جدید را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز با بهره گیری از رنگ سنتی والنسیا در زمینه به رنگ نارنجی همراه با یک پترن گرافیکی با ترکیب خطوط در جهات مختلف که فضاهای شش ضلعی را به وجود می آورد ارائه شده است.

یقه و محدوده شانه به رنگ سرمه ای است و و لوگوی باشگاه و پوما نیز به صورت تک رنگ سرمه ای کار شده است. شورت و جوراب نارنجی همراه با جزئیات سرمه ای ترکیب لباس دوم جدید والنسیا را کامل می کند.

پیراهن سوم نیز با ترکیبی خاص در زمینه عمدتا به رنگ آبی روشن همراه با رگه های کمرنگ مرکب از بنفش، آبی و سفید در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. لوگوی باشگاه تک رنگ سرمه ای و یقه و نوار لبه آستین به رنگ آبی روشن کار شده است.

شورت و جوراب آبی روشن ترکیب لباس سوم والنسیا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

لباس والنسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم والنسیا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ نارنجی همراه با یک پترن گرافیکی محو در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. جزئیات سرمه ای سیر در قالب نیمه جلویی یقه و همچنین لوگوی باشگاه والنسیا، پوما و اسپانسرها … ادامه مطلب لباس والنسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس والنسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم والنسیا برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی آشنا برگرفته از پرچم سنیرا(Senyera) در زمینه به صورت راه راه زرد و قرمز و در محدوده آستین ها و شانه به رنگ آبی است. والنسیا پیش از این چندین مرتبه لباسی با ترکیب رنگ اینچنینی در … ادامه مطلب لباس والنسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس والنسیا ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز - لباس سوم و چهارم والنسیا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به زودی توسط پوما رونمایی خواهد شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با دو نوار باریک نارنجی در محدوده سینه که نام باشگاه "VALENCIA CF" بین آنها نوشته شده ارائه می شود. لوگوی باشگاه نیز طبق رویه مرسوم لباس های … ادامه مطلب لباس والنسیا ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها