لباس های وولفسبورگ برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال وولفسبورگ آلمان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط نایک رونمایی شد.

یپراهن اول جدید همچون همیشه با طرحی خاص در زمینه به رنگ سبز روشن(کاهویی) همراه با یک گرافیک با ساختار X متشکل از خطوط ممتد سفید باریک در مرکز و خطوط نقطه چین در حاشیه های آن ارائه شده است.

یقه، آستین ها و محدوده پشت پیراهن یکدست سیز روشن و لوگوی نایک نیز سفید با استروک سبز است.

پیراهن دوم جدید نیز در زمینه به رنگ مشکی همراه با یقه و نوار لبه آستین سبز روشن و سفید ارائه شده است. لوگوی باشگاه وولفسبورگ، نایک و فولکس واگن هم به صورت تک رنگ سبز روی لباس خودنمایی می کند.

باشگاه وولفسبورگ همچنین لباس دوم آبی رنگ فصل گذشته را به عنوان لباس سوم فصل ۲۱-۲۰۲۰ معرفی کرده است تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار بگیرد.

لباس دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

تیم کیتز – لباس اول بروسیا دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ از سوی پوما عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با خطوط مشکی که در محدوده اسپانسر با شیب ملایمی به شکل V برش می خورند ارائه شده است. یقه، آستین ها و همچنین تکه نوار پهلو نیز به رنگ … ادامه مطلب لباس دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ برای اولین بار بدون جزئیات سفید (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – لباس اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ برای اولین بار در تاریخ باشگاه بدون هیچ جزئیات سفیدی از سوی آدیداس عرضه خواهد شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با نوارهای گرافیکی در سایه ای نزدیک به زمینه ارائه شده است. جزئیات مشکی(یا احتمالا مارون بسیار تیره) در قالب سه … ادامه مطلب لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ برای اولین بار بدون جزئیات سفید (تصاویر اولیه)

لباس ویژه ۵۰ سالگی استادیوم دورتموند

تیم کیتز – لباس ویژه پنجاهمین سال بهره برداری از استادیوم خانگی دورتموند “وستفالن” در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به زودی رسما توسط پوما رونمایی خواهد شد. پیراهن جدید تحت عنوان “Westfalenstadion” در قسمت میانی به رنگ مشکی و در کناره ها زرد است و یک پترن گرافیکی حاصل ادغام سایه تک رنگ از چهار بخش مختلف … ادامه مطلب لباس ویژه ۵۰ سالگی استادیوم دورتموند

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها