لباس ویژه کلن برای کارناوال ۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس جدید تیم فوتبال اف ث کلن مصادف با زمان برگزاری کارناوال سالانه شهر کلن در سال ۲۰۲۰ مطابق رسم هر ساله توسط آل اشپورت رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه از نوارهای قرمز و سفید با چیدمان شبه شطرنجی ارائه شده است. بر روی هر یک از مربع های قرمز و سفید نمادهای شهر، باشگاه و کارناوال کلن به صورت آیکون خودنمایی می کند که جلوه ای فانتزی به پیراهن جدید بخشیده است.

پیراهن در محدوده اسپانسر، یقه و نوار لبه آستین به رنگ سفید و محدوده نام و شماره بازیکن در پشت پیراهن نیز یکدست قرمز است. خط حاشیه یقه، نمادهای کارناوال در لبه آستین و گوشه پایین پیراهن هم به رنگ زرد طلایی هستند.

لباس ۷۵ سالگی اف ث کلن

تیم کیتز – لباس ویژه هفتاد و پنجمین سال تاسیس باشگاه کلن آلمان در سال ۲۰۲۳ توسط هومل رونمایی شد. پیراهن جدید با ترکیبی ساده و کلاسیک در زمینه یکدست سفید همراه با یقه و نوار لبه آستین قرمز ارائه شده است. به عنوان یک المان کلاسیک، یقه با فرم بندی کشی پیاده سازی شده … ادامه مطلب لباس ۷۵ سالگی اف ث کلن

آل اشپورت از روی دست خودش کپی کرد؟

تیم کیتز – قطعا کسانی که اخبار لباس تیم را دنبال می کنند با اولین نگاه به لباس پرسپولیس متوجه یک نکته قابل توجه در لباس سرخپوشان پایتخت شدند. لباس جدید پرسپولیس با طرح و ترکیبی نسبتا استاندارد با استفاده از طرح بته جقه رونمایی شد که با توجه به قرابت موضوع طرح به فرهنگ … ادامه مطلب آل اشپورت از روی دست خودش کپی کرد؟

حذف پاپیون لباس کلن به دستور اتحادیه فوتبال آلمان

تیم کیتز - لباس کارناوال ۲۰۲۱ اف ث کلن در روزهای گذشته واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت که نهایتا با حذف پاپیون روی لباس در مسابقه کلن مقابل یونیون برلین همراه بود. عده ای از این اقدام به عنوان ایده ای ساختارشکنانه دفاع کردند و برخی دیگر آن را برای لباس رسمی مسابقه … ادامه مطلب حذف پاپیون لباس کلن به دستور اتحادیه فوتبال آلمان

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این الشپورتو میخوام

آلشپورت واقعی اینه ….

رفقا آلشپورت واقعی رو ببینید

ما هم آلشپورت داریم اونا هم آلشپورت دارن…