لباس ویژه ۱۲۵ سالگی اشتوتگارت

توسط

تیم کیتز – لباس ویژه یکصد و بیست و پنجمین سال تاسیس باشگاه فوتبال اشتوتگارت آلمان در فصل ۱۹-۲۰۱۸ با ترکیبی سنتی توسط پوما رونمایی شد.

این لباس ویژه که از لباس اشتوتگارت در سال ۱۹۲۵ الهام گرفته شده با همان ترکیب آشنای همیشگی در زمینه سفید همراه با یک نوار پهن قرمز رنگ در محدوده سینه ارائه شده است.

یقه پولو که در قسمت جلو به صورت بندی است و لوگوی مرسدس بنز بانک و همچنین لوگوی کلاسیک پوما به عنوان اسپانسر و تامین کننده لباس که برای حفظ نمای سنتی پیراهن به رنگ سفید هم رنگ با زمینه گلدوزی شده از دیگر ویژگی های این پیراهن به شمار می رود.

لوگوی باشگاه نیز با ترکیب سنتی مربوط به همان سال ها که در قالب یک سپر زرد رنگ با سه شاخ گوزن بر روی آن که داخل یک دایره سفید محاط شده در مرکز سینه بر روی نوار قرمز رنگ خودنمایی می کند.

این پیراهن در یک بسته بندی خاص و همراه با سکه سالگرد تاسیس باشگاه، تصویر قدیمی مربوط به تیم اشتوتگارت و همچنین تصویر بازسازی شده آن با بازیکنان امروزی تیم به صورت محدود تولید شده و به قیمت ۸۵ یورو عرضه خواهد شد.

همچنین قابلیتی برای چاپ شماره دلخواه با ترکیب سنتی از بین اعداد ۱ تا ۱۲ برای خریداران این پیراهن ها پیش بینی شده است. اشتوتگارت این لباس خاص را روز ۲۲ دسامبر در آخرین دیدار خانگی خود در سال ۲۰۱۸ مقابل شالکه به تن خواهد کرد.

تصاویر بیشتر از لباس ویژه ۱۲۵ سالگی باشگاه اشتوتگارت در فصل ۱۹-۲۰۱۸ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها