ماجراجویی ۲۰۰ میلیونی بیرانوند

توسط

تیم کیتز – دروازه بان تیم پرسپولیس در دیدار هفته هفتم لیگ برتر ۹۸-۹۷ مقابل سپیدرود در اقدامی عجیب لباسی متفاوت با دیدارهای قبلی به تن کرده بود.

بیرانوند در زمان گرم کردن پیش از آغاز بازی لباسی مشابه طرح های گذشته نایک و در جریان مسابقه پیراهنی با طرح آدیداسCondivo 18  که هر دو تولید داخل بودند را به تن کرده بود. پیراهن مسابقه از نظر رنگ نزدیک به دروازه بانان ذخیره پرسپولیس بود اما خبری از لوگوی تامین کننده فعلی لباس پرسپولیس روی آن نبود.

از قرار معلوم گلر تیم ملی در جام جهانی خواستار امضای قرارداد مجزا با لی نینگ برای پوشیدن لباس های این برند چینی در زمین مسابقه است، اتفاقی که سال گذشته برای رحمتی دروازه بان خود مختار استقلال افتاد و پس از رسیدن به توافقی جدا از قرارداد باشگاه با تامین کننده تن به لباس های لی نینگ در زمین مسابقه داد و حالا این موضوع به دروازه بان پرسپولیس هم سرایت کرده است.

بیرانوند با تکیه بر حضور پیوسته در درون دروازه تیم ملی خود را محق چنین امتیاز جداگانه ای می داند حال اینکه دروازه بانان به مراتب شناخته شده تر در سراسر جهان مطیع دستورالعمل باشگاه و متعهد به قرارداد لباس تیم هستند، حال اینکه جانلوئیجی بوفون افسانه ای که الگوی تعدادی از دروازه بان های بزرگ ماست هم در یوونتوس لباس آدیداس و در پی اس جی لباس نایک را به تن می کند و تعهدات قرارداد شخصی خود با پوما را صرفا در محدوده دستکش و کفش اجرایی می کند.

این اقدام بیرانوند با توجه به مفاد قرارداد تامین لباس پرسپولیس جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی را برای سرخپوشان پایتخت به دنبال خواهد داشت، جریمه ای که از مبلغ تعهدات غیر نقدی لی نینگ نسبت به پرسپولیس کسر خواهد شد و احتمالا باشگاه نیز معادل آن را از رقم قرارداد بیرانوند کسر خواهد کرد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها