ماسک صورت تیم های لالیگا

توسط

تیم کیتز – ماسک صورت باشگاه های حاضر در لالیگا متناسب با طرح لباس هر یک از آنها توسط شرکت ایر کریتیو تولید و عرضه خواهد شد.

با تبدیل شدن ویروس کرونا (COVID-19) به یکی از عناصر زندگی روزمره مردم سراسر جهان که اسپانیا را نیز به شدت درگیر کرده است، ایر کریتیو اقدام به طراحی ماسک برای چند تیم لالیگا از جمله رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، والنسیا، سویا و ختافه کرده است.

این ماسک ها هنوز به مرحله تولید نرسیده اند اما گفته شده هدف از طراحی و تولید آنها کسب سود نبوده و به وجهه خلاقانه آن تاکید شده است.

لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر لباس دوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یقه پولو مدرن نایک و نوار قرمز در پهلو راست و نوار آبی در پهلو چپ ارائه شده است. لوگوی بارسلونا در … ادامه مطلب لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

لباس چهارم رئال مادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳ | Adidas Y-3 Real Madrid x Yamamoto

تیم کیتز – لباس چهارم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری آدیداس و یوجی یاماموتو تحت برندینگ Y-3 رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ بنفش همراه با سایه تک رنگ گل رز در دو گوشه بالا و پایین پیراهن ارائه شده است. لوگوی Y-3 که در این لباس جایگزین لوگوی آدیداس شده … ادامه مطلب لباس چهارم رئال مادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳ | Adidas Y-3 Real Madrid x Yamamoto

لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

بازگشت رئال به لباس فصل گذشته

تیم کیتز – رئال مادرید در دیدار برابر والنسیا مجبور به استفاده از لباس دوم فصل قبل خود شد. رئالی ها در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سه لباس از آدیداس دریافت کرده اند که لباس اول سفید و لباس های دوم و سوم یکی سرمه ای تیره و دیگری نیز مشکی است. با توجه به ترکیب پیراهن … ادامه مطلب بازگشت رئال به لباس فصل گذشته

لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر اولیه)

تیم کیتز – اولین تصاویر غیر رسمی از لباس رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن بی رنگ پیچازی که در نسخه اصلی لباس احتمالا در بافت پارچه اعمال خواهد شد ارائه شده است. جزئیات مشکی در قالب … ادامه مطلب لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر اولیه)

لباس کادیز ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس ویژه(چهارم) کادیز برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط مکرون رونمایی شد. پیراهن جدید با ادای احترام به هویت تاریخی و اقتصاد دریایی منطقه کادیز در زمینه از یک گرافیک سرتاسری که امواج دریا را در سایه های تیره و روشن رنگ آبی بر روی زمینه سفید به تصویر می کشد ارائه شده است. … ادامه مطلب لباس کادیز ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها