مناقشه بر سر لباس آبی؛ آل اشپورت، لی نینگ و حالا مجید

توسط

تیم کیتز – پس از کش و قوس های فراوان باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با انتشار بیانیه رسمی مجید را به عنوان تامین کننده لباس این تیم در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ معرفی کرد.

در حالی که نمایندگان آل اشپورت مدعی دریافت غرامت به دلیل آنچه خروج پیش از موعد استقلال از قرارداد تعبیر می شود هستند، مسئولان باشگاه با تاکید بر اینکه قرارداد استقلال با نمایندگان آل اشپورت در تیر ماه ۹۹ به پایان رسیده در هفته اول از لی نینگ لباس خریده و برای هفته دوم نیز با مجید به توافق رسیده اند!

با اقدام به تهیه لباس از لی نینگ برای بازی هفته اول، نمایندگان این برند چینی نیز نسبت به حصول توافق و تداوم همکاری در ادامه لیگ امیدوار شدند تا حالا نمایندگان این برند هم به دنبال سهمی از فروش لباس به استقلال باشند.

در بیانیه باشگاه استقلال در ارتباط با انتخاب مجید به عنوان تامین کننده جدید لباس آبی پوشان ضمن تاکید بر اولویت خرید بر مبنای کیفیت، دلیل کنار گذاشتن لی نینگ را پایین بودن کیفیت لباس ها عنوان کرده بود.

مسئولان استقلال در حالی روی بحث کیفیت تاکید داشتند که بازیکنان این تیم در فصل های قبل تجربه استفاده از لباس های لی نینگ را داشته اند و حتی تا پیش از مسابقه هفته اول هم می توانستند در مورد تایید یا عدم تایید لباس نظر بدهند.

اگر شرایط به این گونه باشد که برای تایید کیفیت حتما نیاز به استفاده از لباس در مسابقه رسمی باشد، احتمالا استقلالی ها در هر یک از هفته های سوم و چهارم و پنجم و … لباس های برندهای مختلف را بر تن خواهند کرد!

چیزی که مشخص است لباس استقلال به دلیل تصمیمات خلق الساعه مسئولان باشگاه این روزها به شدت محل مناقشه است؛ آل اشپورت نفرین می کند، لی نینگ التماس دعا دارد و مجید به امید اینکه حداقل تا پیش از هفته سوم تغییر نخواهد کرد لباس تولید می کند.

نکات هفته بیستم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیستم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. مهدی ترابی با پیراهن شماره ۹ و شورت شماره ۶ در مصاف با استقلال! تبلیغ اسپانسر موبایلی استقلال که پیش از این از پشت پیراهن حذف شده بود، در دربی از سرشانه ها هم پاکسازی … ادامه مطلب نکات هفته بیستم لیگ برتر

نکات هفته نوزدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته نوزدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. بازیکنان تراکتور در عکس تیمی ابتدای مسابقه با نمایش یک پیراهن نمادین با هموطنان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان ابراز همدردی کردند. تغییر رنگ لوگوی رایتل، سایر اسپانسرها و همچنین شماره و طرح … ادامه مطلب نکات هفته نوزدهم لیگ برتر

تغییرات لباس دوم استقلال؛ سه بار استفاده، سی بار تغییر!

تیم کیتز – لباس دوم استقلال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تقریبا در هر بار استفاده با تغییراتی در جزئیات همراه بوده است. تغییر اول مربوط به یقه بود که در نسخه اولیه نیمه بالای آن آبی بود و در همان اولین مورد استفاده رنگ آبی به نیمه پایین یقه منتقل شد. مورد بعدی که در آخرین … ادامه مطلب تغییرات لباس دوم استقلال؛ سه بار استفاده، سی بار تغییر!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالب بود