مورد عجیب لباس لایپزیگ برابر تاتنهام

توسط

تیم کیتز – در دیدار لایپزیگ مقابل تاتنهام از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰-۲۰۱۹ سه بازیکن لایپزیگ لباسی متفاوت با دیگران به تن داشتند که توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرد.

تیمو ورنر، کریستوفر ان کونکو و لوکاس کلوسترمن پیراهن هایی با لوگوی تک رنگ سفید اسپانسر (ردبول) را به تن کرده بودند و این در حالی بود که لوگوی اسپانسر روی پیراهن سایر بازیکنان لایپزیگ به صورت رنگی قرمز و زرد چاپ شده بود.

با آغاز نیمه دوم ورنر و ان کونکو پیراهن نسخه رنگی اسپانسر را به تن کردند تا این نقص در نیمه اول تایید و به نوعی در نیمه دوم رفع شود اما کلوسترمن مدافع لایپزیگ که با مورد مشابه ورنر و ان کونکو مواجه بود در نیمه دوم به استفاده از پیراهن با لوگوی سفید ادامه داد.

یولیان ناگلزمن سرمربی لایپزیگ درباره علت این ناهماهنگی در لباس تیم اش در دیدار برابر تاتنهام توضیح داده که به دلیل گم شدن یک بسته از لباس های لایپزیگ در فرودگاه مجبور به استفاده از پیراهن های جایگزین شده اند.

لباس لایپزیگ برای لیگ قهرمانان اروپا با لوگوی اسپانسر تک رنگ سفید ثبت شده و استفاده از لباس هایی با لوگوی رنگی مغایر با نمونه ثبت شده در یوفا است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر دقت کنید توی عکس تیمی هم لوکاس کلوسترمن پیراهنی با لوگوی سفید داره

دمتون گرم

تیم کیتز جان لباس تیم ملی بسکت رو هم مورد نقد و بررسی قرار بدید