نبرد ترکیب ایرانی-چینی با ژاپنی-آمریکایی در فینال آسیا

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال پرسپولیس ایران مطابق پیش بینی ها در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن با لباس دوم خود به میدان خواهد رفت.

پرسپولیس در این مسابقه با پیراهن، شورت و جوراب سفید همراه با جزئیات قرمز به میدان خواهد رفت. دروازه بان پرسپولیس نیز لباس سرمه ای با جزئیات صورتی را به تن خواهد کرد و نیمکت نشینان این تیم کاور زرد رنگ را روی پیراهن خود خواهند پوشید.

در سمت مقابل اما کاشیما به عنوان میزبان بازی رفت لباس اصلی خود با ترکیب پیراهن قرمز روشن و تیره با جزئیات مشکی به همراه شورت قرمز و جوراب مشکی را به تن می کند.

دروازه بان کاشیما یکدست آبی آسمانی و نیمکت نشینان این تیم نیز کاوری به رنگ آبی آسمانی روی پیراهن خود می پوشند. بازوبند کاپیتانی نیز در دو رنگ آبی و زرد در اختیار هر دوتیم قرار گرفته که کاپیتان هرتیم یکی از این دو رنگ را بر اساس هماهنگی صورت گرفته در مسابقه به بازو خواهد بست. البته رنگ کاور نیمکت نشینان نیز ممکن است بر اساس توافق جابجا شود.

پرسپولیس در حالی در این مسابقه لباس های لی نینگ را به تن می کند که تیم ژاپنی با لباس های غول آمریکایی یعنی نایک با طرحی اختصاصی تجهیز شده است. پرسپولیسی ها در مرحله نیمه نهایی نیز السد قطر را با آن لباس های لاکچری و ستاره های گرانقیمت اش کنار زدند و حالا نوبت تیم ژاپنی است.

برای پرسپولیس ایران در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ آرزوی موفقیت داریم.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها