نسل جدید دستکش های دروازه بانی آدیداس

توسط

تیم کیتز – کمپانی آلمانی آدیداس از اولین نسل دستکش های بدون تسمه خود از سری “Predator 20 Pro” رونمایی کرد.

قسمت رویه دستکش جدید آدیداس ترکیبی نزدیک به دستکش های زمستانی دارد اما برجستگی های سه بعدی ژلاتینی روی آن، دهانه ورودی بلند در قسمت مچ دستکش و لایه لاتکس URG 2.0 در محدوده کف دست آن را از یک دستکش زمستانی متمایز و به آن هویت یک دستکش دروازه بانی با ظاهری جدید می بخشد.

بند کشی دور مچ نیز در این نسل حذف شده و ظاهرا خاصیت کشسانی بافت این دستکش، دروازه بان را از ثبات و عدم لغزش آن در جست و خیزهای یک مسابقه فوتبال مطمئن می سازد.

ساختار کلی ساده به خصوص در محدوده حفره های انگشتان، انعطاف پذیری بهینه و بیشترین تعامل را با آناتومی دست به ارمغان می آورد. همچنین پراکندگی برجستگی های لاستیکی روی دستکش به گونه ای مهندسی شده بهترین رفلکس را در هنگام مشت کردن توپ توسط دروازه بان به دنبال داشته باشد.

این دستکش از لحاظ ساختار و ظاهر مشابه دستکش های “Mercurial Touch” نایک است که به عنوان طرحی انقلابی در سال ۲۰۱۸ از سوی نایک تولید و به بازار عرضه شد.

دستکش جدید آدیداس تحت عنوان “adidas Predator 20 Pro Gloves” در دو ترکیب رنگ پایه یکی بافت مشکی در زمینه همراه با اجزای تمام مشکی و دیگری بافت مشکی قرمز در زمینه همراه با جزئیات قرمز و سفید ارائه و با قیمت ۱۲۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها