نوروز ۱۳۹۹ مبارک / بِشکُف از نو

توسط

تیم کیتز – یک بار دیگر چرخه گیتی به نقطه آغاز رسید و چندباره به ما یادآوری کرد بهار زیبا و رنگارنگ پایان بخش زمستان سرد و ماتم زده است.

طبیعت شکوهمندترین جلوه قدرت الهی و بزرگترین منشا الهام بخش انسان در زندگی است، شکفتن از نو در ذات طبیعت نهفته و این شاخصه در روح همه انسان ها متجلی است.

در سالی که گذشت انبوهی از مشکلات و ناملایمات بر سر راه همه ما قرار گرفت، مشکلاتی که به هر طریقی می خواست ما را از ادامه راه نا امید کند، اما هیچ قدرتی فراتر از نیروی اراده انسان نیست چرا که من و تو متعهد به ساختن فردایی بهتر برای جهان پیرامون خود هستیم و اراده و تعهد رمز غلبه بر مشکلات است.

عالم هستی آنقدر نقاط امیدبخش و اهداف متعالی پیش روی ما قرار داده که فرصتی برای یادآوری مشکلات گذشته باقی نمی گذارد، پس فرصت ها را غنیمت می شماریم و همه در کنار هم با تمام وجود قدرتمندانه به سمت آینده گام بر می داریم.

تاکید هر ساله اینکه به یکدیگر بیش از همیشه عشق بورزیم، با طبیعت مهربان باشیم، انسان ها و به طور کلی همه جانداران بی پناه را دریابیم و با خود عهد ببندیم که هر روز تلاش بیشتری را برای ساختن فردایی بهتر صرف کنیم.

مسئولیت های اجتماعی مان را به خوبی بشناسیم و به آنها متعهد باشیم و در جهت منافع اجتماع گام برداریم. دست پدر و مادر را به پاس وجود نازنینشان ببوسید و اگر در کنارتان نیستند یادشان را گرامی بدارید.

یا حق

سال نو مبارک

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها