واکنش هواداران به وضعیت لباس پرسپولیس

توسط

تیم کیتز – پس از مشخص شدن لباس پرسپولیس برای بازی هفته اول هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی واکنشهای مختلفی نسبت به وضعیت لباس پرسپولیس، طرح لباس ها و شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی نشان دادند.

در میان نظرات کاربران عده ای معتقد بودند لباسهایی از برند دیگر که پرسپولیس در دیدارهای دوستانه در اردوی ترکیه به تن کرده بود بهتر بود و باشگاه باید با این شرکت همکاری می کرد، عده ای از کیفیت نامناسب لباس سخن می گفتند و طرح لباسها را در شان پرسپولیس نمی دانستند و عده ای هم به عدم وجود نماد ۶ معترض بودند.

عده ای دست دلالان را در کار می دانستند و تعدادی از افراد هم با نثار فحش و الفاظ رکیک نسبت به شرکت تولید کننده و سایر اشخاص نظرات خود را بروز می دادند. در این میان عده ای هم به این موضوع اشاره می کردند که این لباس اصلی نیست و هواداران از هفته سوم آن را خواهند دید.

عده ای هم از اینکه تیم هر فصل با نابسامانی در وضعیت لباس مواجه است شکایت داشتند. البته عده ای هم بودند که جزئیات بشتری را مد نظر قرار داده بودند مانند فردی که تغییر نکردن فونت شماره های شرکت تولیدکننده لباس برایش ایجاد سوال کرده بود.

این تنها بخشی از نظرات هواداران در فضای مجازی بود که در مجموع نشان دهنده عدم رضایت آنها از وضعیت لباس تیم شان است. امید است با نظام مند شدن قراردادهای لباس وضعیت پوشاک تیمهای ورزشی در ایران در سالیان پیش رو بهبود پیدا کند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها