پیراهن های پیش مسابقه آرسنال برای فصل ۱۸-۲۰۱۷

توسط

تیم کیتز – پیراهن های پیش مسابقه جدید تیم فوتبال آرسنال انگلستان برای فصل ۱۸-۲۰۱۷ در قالب مجموعه هواداری Camo توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن پیش مسابقه اول در زمینه به رنگ طوسی همراه با یک گرافیک با ساختار نامنظم به رنگ قرمز که الهام گرفته از طرح های دهه ۱۹۹۰ در جلو و پهلوهای پیراهن ارائه شده است. آستین ها و پشت پیراهن یکدست به رنگ طوسی هستند و لوگوی آرسنال و پوما در محل متداول خود قرار گرفته اند.

پیراهن پیش مسابقه دوم نیز با طرح مشابه پیراهن اول در زمینه به رنگ آبی روشن همراه با گرافیک آبی تیره در قسمت جلو ارائه شده است.

پیراهن سومی هم به این منظور در زمینه مشکی همراه با گرافیک صورتی رنگ ارائه شده است. لوگوی باشگاه آرسنال در این پیراهن به صورت تک رنگ صورتی و لوگوی مشکی پوما در دل گرافیک صورتی رنگ نقش بسته است.

پوما به همراه این سه پیراهن مواردی همچون پیراهن بلند، کوله پشتی، کوله کفش و کلاه را نیز تحت لوگوی آرسنال عرضه کرده است. تصاویر بیشتر از پیراهن های پیش مسابقه آرسنال در فصل ۱۸-۲۰۱۷ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

شما همچنین می توانید معرفی لباس اول آرسنال در فصل ۱۸-۲۰۱۷ را (اینجا)، لباس دوم را (اینجا) و لباس سوم را (اینجا) مشاهده نمایید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها