لباس سراسر سفید آرسنال ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس یکدست سفید آرسنال، به عنوان چهارمین لباس فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توپچی های لندن تحت کمپینی با عنوان “No More Red” توسط آدیداس رونمایی شد.

هدف از این کمپین بررسی و ریشه یابی خشونت های جوانان یا بر علیه جوانان به طور خاص جرایم با چاقو است، به گونه ای که در فاصله بین ژوئن ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۱ بیش از ۱۰ هزار مورد جرم با چاقو در لندن اتفاق افتاده است.

پیراهن جدید در زمینه سفید است و کلیه جزئیات اعم از لوگوی باشگاه آرسنال، آدیداس، اسپانسرها و همچنین سه خط روی شانه نیز همگی یکدست سفید و همرنگ زمینه هستند.

آرسنال این لباس ویژه را در مسابقه جام حذفی انگلستان مقابل ناتینگهام فارست بر تن خواهد کرد. این کیت عرضه تجاری نخواهد داشت و هواداران قادر به خرید آن نیستند و صرفا مقرر شده تعدادی از لباس های پوشیده شده در مسابقه به سازمان ها یا افرادی که تغییرات مثبتی در جامعه ایجاد کرده اند اهدا شود.

لباس سوم آرسنال ۲۰۲۲-۲۰۲۱

(۱۹ مرداد ۱۴۰۰) لباس سوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید با الهام از طرح لباس دوم آرسنال در فصل ۹۵-۱۹۹۴ در زمینه از یک گرافیک زیگزاگی سرمه ای و فیروزه ای با خطوط قرمز در مرز آنها ارائه شده است.

یقه و نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای و سه خط روی شانه سفید است. لوگوی آدیداس هم با ترکیب دو رنگ قرمز و سفید خودنمایی می کند.

شورت و جوراب سرمه ای با جزئیات سفید و قرمز ترکیب لباس سوم آرسنال در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند.

تاریخ انتشار اولیه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۳

به روز رسانی اول ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

تیم کیتز – باشگاه آرسنال برای سومین سال پیاپی از لباس تمام سفید خود در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری آدیداس رونمایی کرد. این پیراهن ویژه که برای سومین سال پیاپی و در قالب کمپین بررسی و ریشه یابی خشونت های جوانان یا بر علیه جوانان(No More Red) عرضه شده، از نظر ماهیت مشابه نسخه های … ادامه مطلب لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با طراحی ویژه مربوط به ایان رایت مهاجم سابق توپچی ها توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با یک طرح سرتاسری سیاه و سفید که از کنار هم قرار گرفتن تصاویر نمادین مربوط به ایان رایت تشکیل شده ارائه شده است. لوگوی طلایی باشگاه … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

پیراهن پیش مسابقه آرسنال x ماهاریشی؛ Arsenal x Maharishi

تیم کیتز – باشگاه آرسنال با همکاری برند ماهاریشی که بر خلاف نامش برندی ژاپنی نیست و انگلیسی است، پیراهن پیش مسابقه جدیدی را در قالب یک کالکشن لایف استایل عرضه کرد. مجموعه جدید شامل پیراهن پیش مسابقه، سوئیشرت، هودی، بادگیر، تیشرت، شورت تمرینی، جوراب، شلوار و کفش است که با گرافیک های ارتشی و … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه آرسنال x ماهاریشی؛ Arsenal x Maharishi

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قشنگه

شبیه آژاکس است

خوشگله

یوهاهاهاهاها جالب است

خیلی خوشگله فقط کی رونمایی رسمی میشه؟

خوشگله